Our magazin

איך לבחור ארון ילדים?

עומדים להחליף או לחדש את מערכות הריהוט בחדר הילדים? בשורות הבאות תוכלו למצוא את כל המידע הנחוץ לכם אודות בחירת ארונות לחדר ילדים.

מערכות ריהוט לחדרי ילדים חייבות להיות מותאמות גם להיבט הפונקציונאלי שלהן וגם להיבט העיצובי של החדר התואם ברוב המקרים את גילאי הילדים העושים בחדר שימוש. כפועל יוצא מכך, רכישה של ארון לחדר ילדים מחייבת אתכם להתאים את גוף ונראות הארון גם למידות החדר ואופן השימוש בארון, באמצעות ארון עם דלתות הזזה או דלתות פתיחה וגם למראה העיצובי של החדר ויצירת מראה אחיד בין ארון ילדים לבין יתר מערכות הריהוט המצויות בחדר.

נקודות חשובות בבחירת ארון ילדים

על מנת להבטיח לעצמכם ארון בגדים יעיל ונוח בחדר הילדים, אנו ממליצים לכם לבחור את הארון בהתאם לקריטריונים הבאים:

  1. בטיחות מעל הכול– בראש ובראשונה חשוב שתבדקו את איכות חומרי הגלם מהם מיוצר הארון ואת עמידותו של הארון בתקן הישראלי. הימנעו ככל הניתן מרכישת מוצרי ריהוט לחדרי ילדים אשר אינם עומדים בתקן הישראלי וזאת לנוכח החומרים העלולים להתגלות כרעילים המצויים בגוף הארון.

  2. גודל הארון– השלב השני בדרך לבחירת ארון לחדר ילדים חייב להיעשות בהתאם לגודל הארון הנחוץ לכם ולצורך כך אנו ממליצים לכם ליטול את המידות המדויקות של הארון ואת השטח העומד לרשותכם לצורך פתיחת דלתות הארון. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של עיצובי ארון קיר לחדרי ילדים שחלקם כולל גם פתרונות אחסון של מגירות במנגנון שליפה מהירה שגם לגודל המגירה במצב פתוח חייב להתייחס ולדעת מראש מהו השטח העומד לרשותכם בתוך חלל החדר. מגירות נשלפות אלו מיועדות בין היצר לצרכי אחסון נעליים או בגדים עונתיים כגון מעילים אשר אינם מצויים בשימוש לאורך רוב ימות השנה.

  3. ההיבט העיצובי– בכל הנוגע להיבט העיצובי של הארון לחדר הילדים חשוב שתבחרו בארון קיר התואם את השפה העיצובית של החדר בהתאם לגיל הילד. כיום, תוכלו למצוא היצע הולך וגדל של ארונות קיר מעוצבים לחדרי ילדים. ארונות אלו מגיעים בגדלים שונים והם מותאמים במיוחד לחדרי ילדים הן ברמת חומרי הגלם האיכותיים והתקניים מהם מיוצר גוף הארון והן ברמת הפונקציונאליות של הארון בכל הנוגע לגודל פתרונות האחסון בארון.

  4. הרכבה– פרמטר מקצועי נוסף אותו חשוב לבדוק בעת רכישת ארון לחדר הילדים הוא נושא הרכבת הארון בביתכם. בכל הנוגע להרכבת הארון חשוב לוודא שהשירות המוענק לכם מתבצע על ידי צוות הרכבות מקצועי הפועל מטעם החברה או בית העסק באמצעותו רכשתם את הארון.

  5. עלות– באמצעות סקר השוואת מחירים ברשת האינטרנט תוכלו להיחשף לעלויות השונות הנדרשות מכם לצורך רכישת ארון איכותי לחדר ילדים והרכבתו בביתכם. הקפידו לערך סקר מחירים מקדים ולבחור את הארון האופטימאלי ביותר עבור ילדיכם בהתאם למסגרת התקציב העומדת לרשותכם.

    לסיכום:

    בחירה של ארון לילדים אינה בחירה פשוטה, אנו כהורים צריכים לקחת בחשבון שיקולים כגון גובה הילדים, טווח שימוש סביר שהרי במשך השנים הילדים גדלים והופכים לנערים ונערות בעלי/ות צרכים שונים מתקופת הילדות. ארון פתיחה הינו ארון פרקטי יותר, בטיחותי יותר עבור ילדים ובעל יתרונות רבים ונוספים. האם אנו מתכוונים לשלב מראה על גבי הארון ומגוון שיקולים רחב אותו יש לקחת בחשבון לפני הזמנה של ארון ילדים.