Our magazin

אילו סוגי ארונות הזזה קיימים?

מהו ארון הזזה? למי הוא מיועד? מהם היתרונות הנלווים להתקנת ארונות הזזה ואיזה סוגי ארונות הזזה קיימים? כל התשובות בכתבה שלפניכם.

מהו ארון הזזה?

ארון הזזה הוא למעשה ארון קיר המיועד למטרות אחסון שונות הנקרא כך משום שאופן פתיחת וסגירת הארון מתבצע באמצעות דלתות הזזה הנפתחות לצדדים ונסגרות למרכז הארון. דלתות ההזזה נעות על גבי מסילות מובנות בגוף הארון והן ניתנות להזזה (ביחד או לחוד) לשני צידי הארון במקביל.

למי מיועד ארון דלתות הזזה?

ארונות הזזה מיועדים גם לחללים קטנים בהם לא קיים מספיק מקום לצרכי התקנת דלתות פתיחה שמנגנון הפתיחה שלהם הוא כלפי חוץ. כמו כן, ארונות הזזה מותאמים לחדרי שינה גדולים ומעוצבים וזאת מכיוון שכיום תוכלו ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות (עליהן נרחיב בהמשך) בכל הנוגע לעיצוב דלתות ההזזה והשימוש בהן לא רק כדלתות הזזה לארון הבגדים בשטח החדר.

יתרונותיו של ארון ההזזה

  1. ניצול מרבי של חלל החדר- ארונות הזזה חוסכות לכם למעשה מקום מיותר בהשוואה לארונות דלתות הפתיחה המחייבות אתכם להשאיר מקום פנוי גם לצרכי פתיחתן ובכן למעשה ארונות ההזזה מאפשרות לכם ליהנות מניצול מיטבי של חלל החדר בו מותקן הארון.
  2. חיסכון במקום המנוצל למטרות הגדלת שטחי האחסון בארון- הוויתור על המקום המיותר הנדרש לדלתות הפתיחה מאפשר לכם למעשה להגדיל את שטחי האחסון בתוך חלל הארון וכפועל יוצא מכך ליהנות משטחי אחסון גדולים יותר בארון אחד!
  3. מגוון עשיר ואיכותי של ארונות- ארונות הזזה מעוצבים ומודרניים מגיעים כיום במגוון עשיר של דגמים, גדלים וסגנונות עיצוב שונים היכולים להתאים לכל חדר וחדר בסביבת המגורים המודרנית. כמו כן, תוכלו ליהנות מארונות הזזה בעיצוב מותאם אישית.
  4. שטחי אחסון פונקציונאליים- שטח האחסון בתוך חלל הארון משלב בתוכו מגוון רחב של פתרונות אחסון מודרניים ומתקדמים כגון: מדפים מתכווננים ומודולריים, מגירות נשלפות, מתקני תלייה נשלפים ועוד.

סוגי ארונות הזזה

בין יתר סוגי ארונות ההזזה הנפוצים והאהובים ביותר בישראל תוכלו למצוא:

  • ארון הזזה עם מראה- דלתות ההזזה המובנות בארון יכולות לשמש אתכם גם כמראה פונקציונלית בכל גודל אפשרי וזאת בהתאם לגודל דלתות ההזזה. ארון הזזה עם מראה הוא למעשה ארון שדלתות ההזזה המותקנות בו מחופות במראה על גבי כל שטח הדלת או בחלקה.
  • ארון הזזה מעץ מלא- ארון הזזה איכותי ומרשים ביופיו המיוצר מעץ מלא המתאפיין בעמידות גבוהה בפני שחיקה. חלק מארונות ההזזה המיוצרים מעץ מלא משלבים על גבי דלתות הארון עיטורים מיוחדים המשדרגים את עיצוב הדלתות.
  • ארון הזזה זכוכית- סוג נוסף של ארונות הזזה הינו ארון הזזה שדלתותיו מיוצרות מזכוכית צבעונית או זכוכית בגווני שחור/לבן/אפור. ארונות אלו מגיעים כיום במבחר עשיר של הדפסים מיוחדים ומעוצבים המודפסים למעשה על גבי דלתות הארון.

כמו כן, תוכלו למצוא ארונות הזזה עם מסכי טלוויזיה מובנים על גבי דלתות ההזזה.

לצפייה בקטלוג ארונות הזזה, לחצו כאן