Our magazin

ארונות מעוצבים לחדרי שינה

אחד החדרים החשובים בבית זה חדר השינה אליו מגיעים לאחר יום עמוס. בשל התפתחות תחום עיצוב הבית, כיום ניתן לראות ארונות מעוצבים לחדרי השינה אשר משדרגים את חווית השהייה בחדר השינה והופכים את החדר מסתם עוד חדר בבית לחדר מעניין. היות וניתן למצוא כיום שלל דגמים של ארונות מעוצבים, חשוב מאד לחשוב על המיקום בעת הבחירה- חשוב מאד לנצל את החלל ולראות היכן מתאים לשים את הארונות.

ישנם מקרים בהם לא ניתן לקבל את התוצאה המבוקשת, ולכן צריך למצוא פתרונות יצירתיים בין הארונות לבין גודל המקום. על מנת לשבור את צורת האחסון המקובלת כיום ניתן למקם את הארונות  בצידי הדלת כך שהארונות לא יהיו הדבר הראשון שאנשים רואים כאשר הם נכנסים לחדר השינה. בשל העובדה כי מראה חדר השינה חשוב מאד ויש לכלול בו לא מעט פריטים נוספים, כדאי לדעת כי היום סידור חדר השינה אינו דומה לסידור חדר השינה בעבר.

 סידור חדר השינה

  • תכנון מתלים: למרות השאיפה של כולנו להגיע לאחר יום עבודה ולתלות את הבגדים בצורה מסודרת, חשוב מאד לראות מה קורה בפועל ולהיערך לכך שלא תמיד ניתן לתלות את הבגדים בצורה מסודרת.  מכאן בבחירת ארונות כדאי לוודא כי ישנם אזורי אחסון אשר מאפשרים לאחסן בגדים ואותם חפצים אשר ניתן למצוא אותם על הרצפה בחיי היומיום.
  • ערבוב פריטים: כפי שהזכרנו מוקדם לכן, כיום בשל התפתחות בתחום מקובל לראות מראה שונה לחדר השינה. כך למשל ניתן לראות חדר שינה אשר כולל פריטים שונים ולא לרכוש סט שלם אשר מעניק מראה משעמם.

 חשיבותם של צבעים

אחד הדברים החשובים כיום זה הצבעוניות בחדר השינה. אם פעם היינו רגילים לראות חדרי שינה בצבעים סטנדרטים, הרי כיום ניתן לראות חדרי שינה הכוללים ארונות בצבעים שונים. אם פעם לא היה מקובל להתייחס לפריטים השונים בחדר השינה, הרי כיום זה ממש לא כך וישנה התייחסות לכל פריט ופריט מתוך מחשבה כי הפריטים תורמים למראה חדר יפה יותר.

עיצוב נועז משנה את כל התמונה ומעניק מראה אחר לגמרי לחדר השינה. כיום ניתן לבטא את היצירתיות בלי לחשוש. אם הזכרנו ארונות הרי חשוב גם להשקיע בבחירת שידות המשלימות את המראה היפה. כיום ניתן למצוא שידות צבעוניות. כמו כן,  את נושא הצבעוניות, הרי חשוב מאד שיהיה ניתן להבחין בארונות היפים ומכאן יש חשיבות רבה להשקיע בתאורה. כדאי לבחור בגוף תאורה מרכזי.

התייעצות עם נגר

בעת ההחלטה לרכוש ארונות מעוצבים כדאי להתייעץ עם בעל מקצוע בתחום אשר מבין דבר או שניים. בשל העובדה כי ניתן למצוא כיום לא מעט דגמים יש חשיבות לשמוע את חוות דעתו של נגר אשר במסגרת תפקידו בנה לא מעט דגמים ויש ביכולתו להמליץ לכם במה לבחור.