Our magazin

גופי תאורה לחדר שינה

חדר השינה הינו המקום השקט והבטוח שלנו אליו אנו מגיעים בסוף יום עבודה סידורים וטיפול בילדים. חדר השינה אמור לספק לנו אווירה נעימה ומרגיע אשר תשרה עלינו מנוחה פרטיות ואינטימיות. על כן חשוב כי חדר השינה יהיה מתוכנן בקפידה לפי הרצונות שלנו וההעדפות.

תכנון חדר השינה מתחיל בריהוט חדר השינה: ארון הזזה, שידות, מיטה יפה גודלה ונוחה שהיא הדבר הכי חשוב בחדר השינה, שם אנו מבלים את רוב זמננו ושינה טובה היא הדבר החשוב ביותר ביום אשר משפיע על כל ההתנהלות היום יומית. חשוב כי שאר הריהוט בחדר יהיה נוח ופרקטי לשימוש כדי שיהיה לנו נוח להשתמש בחדר ושלא יהיה עמוס מדיי.

חשיבות תאורה בחדר השינה

התאורה בחדר חשובה לא פחות שכן גוף תאורה קטן וחלש מדיי יהפוך את החדר לחשוך ויפריע להתנהלות בחדר. קיימים מגוון גופי תאורה מעוצבים המספקים תאורה מושלמת לחדר שינה. את גוף התאורה אנו מתאימים לפי גודל החדר בחדרים גדולים נתקים גופי תאורה גדולים או אפילו שני גופים שישתלבו ביחד בסגנון החדר.

כיום נהוג להתקין גוף תאורה אחד בכניסה לחדר (בוול) ואחד מרכזי. הגוף המרכזי יהיה מעוצב ומיוחד בהתאם לטעמכם וגדול על מנת לספק תאורה מספקת לחלל החדר. בזמן שדרוג או שיפוץ הבית מומלץ לגשת למספר חנויות תאורה המתמחות בתאורת הבית בהן תפגשו יועצים אשר יוכלו לעזור ולהמליץ לכם איזה סגנון מתאים ועל גודל המנורה שתתלו בחלל החדר.

אנשים רבים מעדיפים להחליט על קו עיצובי לכל הבית החל מבחירת גופי תאורה לסלון ולפרוזדור ולהתאים להם גופי תאורה לחדרים אשר "מדברים באותה שפה". בחדרי ילדים לדוגמא הילדים ישמחו אם יהיה תלוי מנורה מיוחדת שתשתלב עם עיצוב החדר הצעיר והצבעוני שהילדים כל כך אוהבים.

מספר טיפים להתאמת גופי תאורה

  • במידה ואין לכם מזגן בחדר מומלץ לרכוש מאוור תקרה המשלב תאורה בקיץ המאוורר מספק אוויר טוב ונעים בזמן השינה. את המאוורר נותן להתקין עם שני מפסקים האחד להפעלת המאוורר ושני לתאורה כך תוכלו לשלוט בכל הפונקציות בקלות ובנוחות מרבית.
  • חדרים אשר לא נכנסת אליהם שמש רבה במהלך היום מומלץ לרכוש גוף תאורה גדול וחזק שיספק אור טוב לאורך כל שעות היום. חשוב שגוף מסוג זה יהיה חסכוני בחשמל ותוכלו להשתמש במנורות חסכוניות.
  • בזמן קניית מנורות לחדר חשוב לשים לב שאתם רוכשים מנורות איכותיות של חברות טובות ומוכרות לא מומלץ לחסוך בקניית המנורות שכן מנורות פשוטות נשרפות מהר האור לא חזק כפי שצריך להיות ולפעמים קיימת בעיה של הבהוב המנורה כאשר היא כבויה.