Our magazin

הדרך ליצירת חדר אמבטיה מפנק באמצעות ארונות ומקלחונים יוקרתיים

אין הרגשה או תחושה חשובה יותר מזו שאנו מקבלים בחדר האמבטיה או חדר הרחצה שלנו. האינטימיות, האווירה האישית, הרגיעה ותחושה ההתייחדות עם עצמנו מתקיימת בדקות בהן אנו במקלחת רק עצמנו נהנים מרגעי שקט, עיצוב חדר האמבטיה יכול להוסיף לאווירה ואף לשפר אותה, לכן יש לתת דגש לעיצוב חדר האמבט ולהקדיש קצת יותר מחשבה. דווקא בחדר הזה, שמתפקד בסופו של יום כחדר שירות, ישנם צרכים עיצובים שונים מעט שחשוב להקפיד ולשים עליהם דגש בשונה מחדרי השינה וחדרי המשפחה המתבטאים כחדרים "מאוכלסים" והומים יותר.

אחת הדרכים המפתיעות ביותר בהן אדריכלים עושים שימוש בעיצוב אמבטיות במראה יוקרה היא תוך מתן נגיעה עיצובית דווקא בתחום הארונות והמקלחון ותו לא. זאת כתוצאה מהבולטות החזותית והשימושית שהם מקנים ומעניקים לחדר הרחצה. המגע המעודן והמשמעותי באלמנטים אלה, הוא זה שיעניק לכם את אותה תחושה ונראות יוקרתית בחדר האמבטיה.

לפניכם טיפים מקצועיים שיהפכו את עבודת המהפך למעניינת, פשוטה ויעילה ביותר:

מקלחון זה לא מספיק – תוספות חשובות לעיצוב מקלחונים

כאשר אתם מעצבים מקלחון פניתי או חזיתי חשוב מאוד להוסיף לו כמה אלמנטים שיהפכו אותו לנישה איטימית ונעימה יותר. כמה דברים שיכולים להוסיף: מדבקות ייעודיות למקלחות שאוטמות אותו באופן חלקי, מדרגה פנימית לנוחות הנשים שבנינו ואפילו מתקן למוצרי פארמה באמבטיה ייצרו מראה נעים ותחושה מהנה יותר. החוויה במקלחת היא אחת החשובות ביותר ממרבית הפעילויות הביתיות שלנו. מאחר שכל מטרתו של חדר הרחצה היא בעיקר מטרה אסתטית, שימו עליה דגש במיוחד בתחום כמו מקלחונים ואמבטיות.

ציורי ואיורי ארונות – עיצוב עמיד בלחות

ציורים על ארונות מקלחת? וכי למה לא? קיימות שבלונות ומדבקות ויניל מיוחדות המשמשות במיוחד לטובת הצורך הזה. הענקת מראה יוקרתי למקלחת באמצעות דוגמאות ואפליקציות מעניינות, אשר לא בהכרח חייבות להיות בעלות משמעות כלשהי מלבד האומנותיות שבהן (אבל בהחלט יכולות להיות כאלה) יצרו מראה יוקרתי ועשיר בתקציבים נמוכים ביותר. כאלה אשר באמצעותו תוכלו לשדרג ארונות אמבטיה באופן עצמאי ללא כל סיוע של איש מקצוע.

מוסיקה בחדר האמבטיה – רמקולים מובנים בארונות האמבטיה

הטכנולוגיה המפותחת של היום מאפשרת לנו לקבל את כל פתרונות הנוחות הנדרשים גם מעבר לצרכי החובה בתחום ההיגיינה. רמקולים עמידים במים, הם מוצרים חדשניים בעלי מקרה ואפשרות התקנה פשוטה ביותר שתעניק לכם אווירה ונראות יוקרתית בחדר האמבטיה. רמקולים אלה אותם ניתן למצוא גם בגירסת MP3 יעשירו את המראה בחדר המקלחת ויהפכו את השהייה בו למהנה ונעימה יותר.

פרזול יוקרתי – אביזרי פרזול ליצירת ארונות יוקרה

ידיות הן בין מוצרי הפרזול הנחבאות ביותר אל הכלים, אבל רק כאשר עיננו חוזות בשינוי המתגבש אנו מבינים עד כמה הוא משמעותי ומשפיע. חידוש ידיות ארונות חדר האמבטיה מהוות שינוי משמעותי במראה הכללי, כאשר ראוי ורצוי להוסיף התקני פארמה נוספים כמו, דיספנסרים לסבון, משחת שיניים, מברשות וכיוצא באלה בהברגה, פתרון שמעניק מענה לצורכי נוחות ונראות כאחד.