Our magazin

חמישה אלמנטים מרכזיים בעיצוב כאשר מתאימים ריהוט לארונות הבית

ארונות הבית הינם חלק מהותי בעיצובו של כל חדר. בשל המידות המשמעותיות שלהם ביחס לשטח החדר, יש להם השפעה ניכרת על הבחירה ברהיטים אחרים בבית ועל הסגנון הכללי המוכתב בחדרים השונים. תודות להשקעה בתהליך העיצוב זוכים בתים רבים להפוך ליצירת אומנות של ממש, המשלבת בין עולמות שלמים ושונים האחד מהשני. על מנת לעצב את הבית באופן הרמוני ומלא יש להתייחס לחמישה אלמנטים מרכזיים בהתאמת הריהוט החדש לארונות הקיימים זה מכבר.

התאמת פינות אוכל

בשנים האחרונות זוכות פינות האוכל לתשומת לב מרבית. תודות למקומו המרכזי של המזון בחיינו ולגישה הפוסטמודרנית המשלבת בין סגנונות עיצוב שונים ושוברת את גבולות העיצוב המוכר, פינות האוכל גולשות אל תוך מרכז הסלון ומשלימות את המטבח בהתאמתן לארונות הממוקמים בו. בעם גלישת פינות אוכל לסלון הן למעשה ממשיכות את העיצוב הקיים כך שברוב המקרים ארונות הסלון הינם למעשה באותו הסגנון של ארונות המטבח.

התאמת ריהוט חדר השינה

חדר השינה נדחק מעט החוצה מבחינת תשומת הלב העיצובית שהוא מקבל בהווי עיצוב הרהיטים אולם כשלעצמם זוכים חדרי השינה השונים לעיצובים מלכותיים. מיטות חדרי השינה מעוצבות לגודל KING SIZE  ואילו הארונות הישנים מוחלפים על ידי חדרי ארונות מפוארים. בהתאמת הריהוט לארונות חדר השינה יש לקחת בחשבון את סגנון העיצוב של המיטה ואת גודלה. כאשר המיטה גדלה במידותיה, חשוב לתחום את המידות שלה בהתאמה לארונות חדר השינה.

התאמת חדר העבודה

חדר העבודה מהווה עבור רבים את החדר המרכזי בבית לפיתוח עסקי ולשהייה במהלך היום – עבור אלו העובדים מהבית. השמירה על הסדר והניקיון בחדר העבודה מחייבת ארגון מקסימלי. לפיכך, בהשלמה לארונות הקיימים בחדר העבודה חשוב להתאים רהיטים הולמים כגון שולחן נרחב מספיק, גישה נכונה אל הארונות ובחירת רהיטים אשר מבחינת מפרט טכני מציעים את ההשלמה הפונקציונאלית המלאה לארונות הקיימים זה מכבר בחדר העבודה.

התאמת חומר הגלם

בכל חדרי הבית חשוב ליישם את העקרון ההרמוניה בבחירת חומרי הגלם מהם עשויים הרהיטים השונים ברחבי הבית. ארונות עץ יצריכו התאמה של רהיטי עץ משלימים, לארונות מתכת יתאימו רהיטים העשויים מתכת ועוד.

חדר הסלון

חדר האורחים השתלב כאמור, עם פינת האוכל והמטבח בשנים האחרונות. בהתאם לכך, חשוב להתאים את הריהוט כך שישלים את העיצוב הכללי הן במטבח והן בסלון – תוך יצירת שפה הרמונית אחידה ויחידה עיצובית אחת הבאה לידי ביטוי בצבעים דומים וחומרי גלם משלימים.

המאמר נכתב באדיבות Chair2u גן נוי