Our magazin

טיפים לעיצוב חדר השינה שלכם

אז נכון חדר שינה הוא "הממלכה" הקטנה והפרטית של כל זוג, הממלכה שכל זוג אוהב לברוח אליו מכל צרות וטרדות החיים, המקום בו אנו מכייפים בשינה איכותית, אינטימיות ונהנים עם עוד איזה סדרה מגניבה בטלוויזיה. במאמר זה נסקור עבורכם מספר טיפים יעלים לעיצוב חדר השינה החדש שלכם.

כאשר עיצוב חדר השינה עומד על הפרק יש להיות "בפוקוס מרבי" יותר מהרגיל כיוון שבניגוד לחדרים אחרים בביתנו, בחדר השינה מאוד כדאי לשמור על "סגנון שהוא קו אחיד", לדוגמא: שיהיה שילוב טבעי בעין בין המיטה לשידות, שילוב של ארון הבגדים ולא משנה אם זה ארון קיר, הזזה או כל סוג ארון אחר. כמו כן יש לשים לב שפינת האיפור לאשה הנו בצבעים ובגוונים שמשתלבים עם הריהוט הנוסף בחדר. טיפ נוסף שכדאי לשים אליו לב הוא בחירת שטיחים מעוצבים לחדר שינה וכמובן שצבע הקירות בחדר יהיה בסגנון עדין ובגוונים בהירים, מה שיוצר מעין אשלייה של אקסטרה מרחב ותשוקה שמשתוללת בחדר, לדוגמא צבעים כמו כמו בורדו או אדום יכולים להיות מתאימים לתיאור זה.

מהן המיטות והמזרונים המומלצים?

מיטות ובפרט מיטה זוגית לחדר השינה הנו מצרך מאוד חשוב ואפשר להגיד החשוב מבין כל שאר הריהוט לחדר. לכן מומלץ לא להתפשר ולהקדיש תשומת לב יתרה לבחירת המיטה וכמובן המזרון של המיטה. ישנם בשוק עשרות סוגים, גדלים וצורות של מיטות ולכן כדאי מאוד להכין שיעורי בית מבעוד מועד וללכת לחנות הרהיטים שאנחנו כבר ייצרנו לעצמנו מציאות וכבר יודעים פחות או יותר על איזה סוג של מיטה אנחנו הולכים. כדאי לרכוש את המזרון בחנות מפעל שהיא שגם משווקת וגם מייצרת את המזרונים בעצמם, בדר"כ אלה מזרנים איכותיים מאוד אפילו יותר "מחנות רגילה". מה שהולך היום בעיקר אלו סגנונות של מיטות נמוכות המעוצבות בסגנונות מינימליסטים כמו גם מיטות שהן יותר בסגנון הרומנטי או הכפרי שבדרך כלל עשויות עץ.

טיפ נוסף וחשוב

זכרו: כמו שהזכרנו לעיל, כדאי שתהיו מאוד מתוכננים ו"קפדניים" כלומר לבדוק טוב טוב ולבצע  את הבדיקות והמדידות של הריהוט שאתם צריכים, אחרת אתם תלכו לאיבוד בחנויות, המבחר הוא גדול ומי שלא יודע בדיוק מה הוא רוצה עלול "לשפוך" הרבה כסף ובסופו של דבר אפילו גם לצאת לא מרוצה מהרכישה. לצורך ההמחשה: בוא נאמר שכבר תיכננתם ומדדתם בדיוק כל סנטימטר בחדר, היכן כל שידה וכל רהיט יהיו ולאחר מכן עדיין אתם רואים שנשאר מקום נוסף פנוי שבו ריהוט נוסף יכול למלא אותו, אנו אומרים שכדאי שתעצרו לחשוב מעט. זה שנשאר לכם עוד כמה סנטימטרים לא אומר בהכרח שאתם צריכים לרוץ אל החנות הקרובה ולרכוש את הארון הכי גדול שתמצאו שם בכדאי שיכסה לכם את "החלל המת", כל מקרה לגופו ואולי ארון ההזה או ארון קיר יכול להיות פתרון יעיל בעבור מקרה זה. קראו מאמר זה אודות בחירה נכונה של ארונות לבית אשר יעזור לכם לבחירת נבונה ומושכלת לבחירת ארון.