Our magazin

יתרונות של ארונות מטבח מעץ

כשאנחנו מדברים על ארונות מטבח, אנחנו בעצם מדברים פה על הארונות שאמורים להיות הכי חזקים בבית, זה לא סתם ארון שמחזיק בגדים או מוצרי טיפוח, ארון המטבח אמור להיות הארון הכי עמיד בבית מכיוון שהוא מחזיק משקל כבד מאד של סטים של צלחות כוסות ושאר כלים. אתם יודעים איזה רעש יכול לעשות ארון מלא בכלים שצונח לריצפה, גם הרבה בלאגן וגם הרבה לכלוך, לא נעים בכלל ואם זה קורה באמצע הלילה, על אחת כמה וכמה, אז ניתן לכם כמה טיפים כיצד למנוע זאת.

ארונות עץ לאמבטיה

גם בנושא חדרים רטובים כגון חדר הרחצה, יש להקפיד על איכות עץ גבוהה. בחדר אמבטיה רצוי שיהיה ארון אמבטיה עמיד בפני עובש ורטיבות היות ונוצר בלאי טבעי במשך השנים לעץ עצמו. בחברתנו אנו מקפידים ראשית לספק את חומר הגלם האיכותי ביותר, לשמור על גובה מסויים מהרצפה על מנת למנוע חדירת מים, בנוסף העץ עצמו ספוג בחומרים המונעים כניסה של נוזלים לתוך העץ עצמו (כגון שמן ומוצרים נלווים הכוללים שמנים דוחים מים). לכלל ארונות האמבטיה אנו מספקים אחריות של 10 שנים כך שאתם כרוכשים נהנים מאיכות ואחריות על המוצר שלכם.

איך מוצאים ארון טוב בלי לצאת מהכלים

אם בארונות עסקינן, אז ארון המטבח הוא מעין סוג של ארון הקודש, הוא אמור להיות עמיד בתנאים מטורפים של שינויי טמפרטורות, כידוע במטבח אנו מבשלים, אופים, מדיחים כלים ועוד', כל אלה יוצרים במטבח תנודת טמפרטורות שלא הייתה מביישת את יער הגשם, לכן כדאי לבחור ארון מעץ חזק ועמיד לשינויי טמפרטורות. לא רק ארון, בכלל היינו ממליצים במטבח, רהיטים עשויים עץ העמידים לשינויי טמפרטורות, כגון כסאות בר מעץ, שולחן אי מעץ, כמו כן, למי מכם שיש מדיח ומי שלא הכלים שנכנסים לארון הם יהיו בדרך כלל בעלי לחות מסוימת על כן כדאי שפנים הארון גם הוא יהיה עמיד לרטיבות ולחות.

איזה חומר גלם מומלץ?

כשמדברים על ארונות מטבח אנחנו בעצם מדברים על שני דברים, אחד ממה עשוי הארון עצמו ושניים איזה חומר מצפה אותו. כשמדברים על החומר ממנו עשוי גוף הארון יש לנו כמה אפשרויות, ביניהן, עץ סיבית או עץ סנדביץ', כאשר מדובר בארונות מטבח כדאי יהיה להשתמש בחומר הסנדביץ' מכיוון שהוא עמיד לרטיבות. היתרון של סיבית הוא במחיר, אבל לא באיכות, סיבית היא בעצם אוסף של סיבי עץ דחוסים בלחץ, ועל כן יותר קל לרטיבות לחדור. בעניין הציפוי, גם כאן יש כמה אפשרויות, פורמייקה, שהיא מאד עמידה לרטיבות, פורניר שהוא שכבות דקות של עץ, גם כן עמיד ופולימר גם ציפוי שהרבה משתמשים בו אבל הוא רגיש לשריטות והוא בעצם פלסטיק.

עניין נוסף בארונות מטבח הוא הילדים, שקרוב לוודאי שלכולכם או לרובכם יש ילדים שנכנסים לבד למטבח להכין לעצמם אוכל או לקחת חטיף כלשהו ולא ממש מקפידים על ניקיון הידיים, לכן רצוי שהציפוי של הארונות יהיה חומר שניתן לנקות בקלות כמו פורמייקה. בנוסף ארונות המטבח הם ארונות שנפתחים הרבה פעמים ביום ממוצע ולכן כדאי שיהיו מחומרים טובים, כמו כן כשמחברים ארונות מטבח לקיר, אנחנו מניחים שתקחו בעלי מקצוע שיעשו זאת, אך עליכם לוודא שקודחים את הארונות לקיר בעזרת ברגים חזקים שנקראים ברגי ג'מבו, שביכולתם לשאת משקל כבד ובזמן שהם נכנסים לקיר הם מתקבעים בצורה שקשה מאד לנתק אותם.