Our magazin

ארונות לחדרי ילדים – מגשימים חלומות לילדים

חדר הילדים זהו החדר אשר בו מבלים הילדים את רוב שעות היממה. שם הם מכינים את שיעורי הבית, שם הם מתכוננים למבחנים, מבלים בו עם חברים וכמובן ישנים את שנת הלילה. אם החדר יהיה מעוצב עם הרהיטים אשר יעניקו לחדר מראה מושך ונעים – הילד ייהנה לבלות בחדרו.

חדרי ילדים מעוצבים אלו הם חדרים אשר כל ילד ייהנה לבלות בהם וניתן לשלב בחדר גם חדר ארונות. הוא ישמח להזמין חברים הוא ייהנה להכין את שיעורי הבית בחריצות ובחשק וכשיגיע הערב הוא לא ידחה את שעת השינה וכל זאת מהסיבה הפשוטה – כיף לו לשהות בחדר שעיצבתם עבורו. כך שמכל הבחינות שווה להשקיע בעיצוב חדר הילדים ובארונות הקיימים בחדרם.

מעצבים את הארון

כאשר אנחנו מדברים על עיצוב חדר הילדים הכוונה היא בעיקר לרהיטים הנמצאים בחדר. המיטה, הארונות, שולחן הכתיבה, הכיסא, השידה וכדומה. ניתן לשלב ארון הזזה מעוצב או ארון פתיחה לחדר, כאשר אלו מתוכננים היטב ומעוצבים על פי טעמו של הילד – הרי שהילד יאהב את חדרו.

 

אז איך תעצבו את הארון?

להלן מספר טיפים אשר יסייעו לכם לתכנן חדר ילדים מעוצב על פי טעמו של הילד.

טיפ מספר 1 – מתחשבים בטעם של הילד

גם אם אתם חולמים על חדר ילדים בגוון מסוים שנראה לכם הכי מרשים, יתאים לקו העיצובי של הבית ויהיה פרקטי וקל לניקוי, חשוב שתהיו קשובים לרצונו ולטעמו של הילד. אחרי הכול הוא הדייר בחדר ואם הוא לא יתחבר לעיצוב שתתכננו עבורו הרי שחבל על כל ההשקעה.

טיפ מספר 2 – מתכננים את הארון

אז החלטתם על הצבע ועל הסגנון. כעת עליכם לתכנן את החלוקה הפנימית של הארון. כאן כדאי להשקיע מחשבה כדי שהתוצאה שתתקבל תהיה פרקטית ונוחה לשימוש. ארון שאינו מתוכנן כראוי יהיה ארון שיהיה קשה לשמור בו על הסדר. אם לא יהיו מספיק מדפים או מגירות בהתאם לחפצים ופריטי הלבוש של הילד הרי שמהר מאוד יהפוך הארון למהפכה וקשה יהיה לאתר את פריטי הלבוש שמונחים בו בערבוביה. חשוב לייחד מגירה לגרביים ומגירה להלבשה התחתונה, מדפים למכנסיים וארון לתליית החולצות ובקיצור, לדאוג כי לכל פריט יהיה מקום מוגדר.

טיפ מספר 3 – משקיעים בפרזול

כאשר אנחנו באים לרכוש ארון אנחנו לא תמיד זוכרים לבדוק את נושא הפרזול. אנחנו מתעמקים בצבעים ובעיצוב ולא זוכרים כי הפרזול האיכותי הוא זה שיבטיח לנו ארון יציב, דלתות שנפתחות בלי תקלות, מגירות שאינן חורקות ובקיצור ארון איכותי וחזק.

טיפ מספר 4 – לא מתפשרים על איכות

רכישת ארון לחדר הילדים זה לא משהו שאנחנו עושים בכל יום. כדי שנוכל ליהנות מהארון שרכשנו והוא ייתן לנו מענה מושלם לאורך זמן – עלינו לפנות אל בית עסק המציע רהיטים העשויים מחומרים חזקים עם מוצרי פרזול איכותיים.

זכרו – ההשקעה בארונות מעוצבים – אמורה לכלול השקעה גם באופי של הארון וגם ביופי של הארון.