Our magazin

בחירת הסגנון העיצוב המתאים לחדר ארונות

חדר ארונות הוא פתרון נהדר עבור דיירי הבית ומאפשר להם ליהנות מחדר שינה נקי וסולידי ללא כל אלמנט המפריע למרחב. חדרי ארונות לרוב יהיו סגורים על ידי דלת מיוחדת, חלקם יהיו סגורים על ידי דלת הזזה ממש כמו בארונות הזזה או דלת רגילה ואפילו על ידי וילון דקורטיבי שיסתיר את החדר, ובו יהיו מדפים למגוון פתרונות אחסון שיאפשרו לדיירי הבית לאחסן בו מגוון פריטים בצורה מסודרת.

בבנייה החדשה קבלנים מעניקים חדרי ארונות כחלק אינטגרלי מהבית, כך שעל דיירי הבית לשלב בו את הריהוט הרצוי ולעצב אותו בצורה מזמינה כדי ליצור פינה חמימה שתשרת אותם בצורה נינוחה בכל יום.

לתכנן נכון את חדר הארונות

כדי לקבל חדר ארונות מושלם שישרת אתכם בצורה נינוחה ביום יום, עליכם לתכנן אותו בצורה נכונה, תוך ניצול מיטבי של גודל החלל כדי לאפשר לכם לאחסן את כל הבגדים והפריטים הרצויים בצורה קלה לשליפה. מדובר באתגר שאינו פשוט, הרי פעמים רבות מדובר על חדר קטנטן שצריך להכיל כמות גדולה של בגדים ופריטים, ולכן תכנון נכון תוך חשיבה על כל ס"מ בחלל תוכל להוביל לחדר ארונות פרקטי ונוח לשימוש. בתהליך עיצוב פנים מודרני לביתכם תוכלו להיעזר במעצב פנים שיוכל לסייע לכם לבחור את האלמנטים בקפידה.

חדרי ארונות בעיצוב אישי או בהתאמה אישית

חדרי ארונות בהתאמה אישית

התאמה אישית של חדרי ארונות תוכלו למצוא אצל נגרים או חברות המתמחות בעצוב חדרי ארונות. תוכלו כמובן לבחור בין עיצוב ארונות עץ, לבין פרזולים מיוחדים שיקנו לחלל מראה מיוחד וגם כמובן פרקטי. הפרזולים החדשניים יכולים להיות מעין רבים ולאפשר לכם לבנות חדר ארונות פרקטי שניתן לשלוף בקלות כל פריט ולבצע בו שימוש בצורה מיטבי.

בחירת אלמנטים והתקנתם בחלל

אז נכון שיש אפשרות להזמין ארונות בהתאמה אישית, אבל הם אינם זולים ולכן תוכלו לשלב אלמנטים על פי הרצון שלכם, כלומר להזמין את המדפים בנפרד, את המתקן לנעלים בנפרד, מתקן תלייה, כוורות, נישות, מגירות וכך הלאה.