Our magazin

עיצוב חדרי שינה וחדרי ילדים

למה מיטות חדרי השינה ממתכת חזרו לאופנה ואיך מרהטים גם חדרי ילדים עם מינימום קרדית אבק?

קרדית האבק זו הצרה הכי צרורה של כל ההורים בכל חדר ילדים קרדית האבק סמויה מן העין והיא אוהבת להתמקם על הסדינים וביניהם וכן- גם על מסגרת המיטה ואם זו מיטה מעץ, הרי זה משובח והרי לכם קרדית אבק בכמויות מסחריות ולילדים רגישים בנשימה זה ממש לא נעים, ובעיקר בחורף כשלכל הילדים סתום האף.

אחד הפתרונות שהפך לטרנד הכי אהוב על הורים זה רכישת מיטת מתכת לחדר ילדים, גם תופסת פחות מקום, גם יפה, גם אפשר לעצב חדר בסגנון פרובאנס שהוא מאוד אהוב על הישראלים, וגם "להכות" את קרדית האבק שעל מיטת מתכת יש לה פחות איפה להסתתר לעומת מיטה מעץ.

בלי שום קשר גם מיטת מתכת וגם מיטה מעץ זוכים כמובן לניקיון, אבל כמויות הקרדית על מיטות מעץ גבוהה יותר ולו בשל העובדה הפשוטה, שמיטות מתכת הן יותר דקות מסגרת והפרזול עצמו לא תופס שטח.

חדרי שינה ממש כמו בארמון מלכות

על שימוש במיטות מתכת ידוע עוד בעת העתיקה ומי שממש אהב לשכב עליהם היו נסיכים ורוזנים, אז למה לא בחדר השינה שלכם?

עיצוב של מיטות מתכת מתאים בעצם לכל סגנון של עיצוב חדרי שינה. הן יכולות להשתלב בחדר שינה בסגנון מודרני עם קווים ישרים, וצבעים חלקים כאשר דווקא הן מהוות את "הכתם, האומנותי בחדר בדמות הפרזול המשובח. הן יכולות להסתדר מצוין בחדר בלוק טוסקאני עם שידות וארוניות לבנות, מיטת מתכת מפורזלת בשיא העדינות האומנותית.

בוחרים בארון הזזה

ארון הזזה הוא פריט מושלם לחדר שינה וגם לחדר ילדים. ארון הזזה הופך לרהיט בטיחותי כאשר מדובר בחדר ילדים שעלולים חלילה להיתקל בדלת.

כאשר יש ארון הזזה, תהיו בטוחים שהבגדים של הילדים שלכם ושלכם סגורים הרמטית וששום סופת חול, לא תגיע אליהם.

ארון הזזה תופס פחות מקום מאשר ארון שיש לו דלתות מהטעם הפשוט, שניתן להזמין אותו במידות שאתם רוצים בלי לקחת בחשבון את שטח הדלתות שהרי בארונות הזזה הדלתות הן כבר בתוך הארון.

יש היום ארונות הזזה מחומר גלם איכותי, כאשר גם שיטת הייצור שלהן הופכת אותם לפריט מושקע ומדוייק. אין שום סיכוי שהדלתות לא יסגרו הרמטית ושהמדפים או אזורי התליה לא יהיו  בדיוק כמו שהזמנתם אותם.

לחדר שינה מומלץ לרכוש ארון הזזה בן 6 דלתות ולחדרי ילדים ארון הזזה אידיאלי הוא בן 2 דלתות.