Our magazin

עיצוב פנים מודרני

נגיעות בעיצוב פנים הבית הן בין הנגיעות המשפיעות והמשמעותיות ביותר בחיינו. הנוכחות המועטה בבית בדרך כלל גורמת לנו לזנוח את ההשקעה ולקחת אותה כמובנת מאליו. יש לקחת בחשבון שהאווירה בבית המושפעות בין היתר גם מהנראות וההקפדה על סדר הדברים, העיצוב הכללי והעיצוב הפרטני משפיעים עלינו ועל תחושת הנוחות והרווחה שלנו בבית.

אבל האם יש דרך למצוא פתרונות לכל מבנה של דירה ולכל גודל? האם באמת קיימות אפשרויות עיצוב שיכולות להפוך כל בית בכל מבנה ובכל גודל לעשיר ומרשים כמו הבתים הגדולים במגזינים וערוצי החיים הטובים?

אדריכל פנים מקצועי ידע לקחת כל חלל ולהפוך אותו ליצירת אומנות ראויה לשמה, בהתאם לטעמו האישי של הלקוח תוך בחירת אלמנטים וגוונים שיחמיאו ויצרו את האשליות הנדרשות בחלל ובחללי הפנים בבית.

האם גם בתים ודירות קטנות הן פוטנציאל טוב לעיצוב פנים?

כל אדריכל מקצועי יודע, כי דירה או בית או כל חלל פנים שהוא שקול לבד קנבס של צייר. שהרי לא יעלה על הדעת שאמן יגיד כי אינו יכול ליצור או לצייר יצירה מרשימה מפאת גודל הבד, במידה ויאתגרו אותו לבצע יצירה כלשהי תחת ידיו.

כך גם בתים, דירות וחללים שונים. כל חלל הינו בעל פוטנציאל , קטן ככל שיהיה ויכול להכיל וליצור מראה מרשים יותר גם ביחס לחלל גדול יותר המעוצב ברישול. הדרך להתאים עיצוב פנים לגודל הבית או גודל החלל עוסקת באפשרויות הקיימות בבית והדרך להוציא ממנו את היתרונות שבגודלו המצומצם.

חדר ארונות בעיצוב יוקרתי – כמה פשוט ככה מרשים

חדרי ארונות הוא אחד הנושאים המדוברים ביותר כיום, הדרך ליצור מראה מאורגן ומסודר בבית עוברת דרך פתרונות הקטנת העומסים בחללים השונים והדרכים היעילות לאחסון חפצים שונים – שמישים ושמישים פחות. חדר ארונות כחלק מעיצוב הבית יקנה לחלל מראה אסתטי, נקי ומרווח יותר בהמשך לביטול הארונות הסטנדרטיים אשר בדרך כלל גוזלים מהחלל ונוגסים ממנו נתחים משמעותיים. עיצוב חדרי הארונות ידרשו בדרך כלל יצירת אלמנט של חדר נוסף בבית וניתנים לביצוע בעיקר בדירות גדולות במיוחד או בבתים פרטיים.

צורת האחסון של חדר הארונות מעניקה לחלל מראה פתוח ומאורגן יותר מעבר ליכולת ליצור סדר וארגון כחלק מפתרונות האחסון השונים הנדרשים בכל בית ובמיוחד כאשר הופכים את הבית לחלום ופתאום יש מקום לכל הבגדים והנעליים שלה.

ארונות הזזה בעיצוב ייחודי – משחקי חומר וצבע

ארונות הזזה הם בין הרהיטים החדשים והמלהיבים ביותר של העיצוב המודרני. הדרך לקחת עיצוב זה שלב אחד קדימה עובר דרך אפשרויות גיוון חומרי הגלם והגוונים. ארונות הזזה בשונה מארונות הדלתות הסטנדרטיים מעוצבים באופן כזה אשר מסוגל ליצור מראה משולב ומשתנה בכל דלת בנפרד ואפילו באותו דלת. היכולת ליצור חלוקה עיצובית בחזות הארון היא זו המייחדת את הפריט הזה ומאפשרת לנו ליצור עיצוב פנים בעל מראה מרשים ומקורי.