Our magazin

שילוב טלוויזיה על ארון קיר

עומדים להחליף את ארון הבגדים בחדר השינה? זה הזמן לגלות את כל היתרונות הנלווים לארונות החכמים המשלבים בתוכם מסך טלוויזיה שטוח.

בדומה לכל פריט ריהוט אחר בסביבת המגורים המודרנית, גם ארונות הקיר המיועדים לצרכי אחסון בגדים ומוצרי טקסטיל כאלו ואחרים, צועדים קדימה יחד עם הקדמה וכיום תוכלו ליהנות מפונקצית שילוב טלוויזיה וטכנולוגיה על גבי הארון.

טכנולוגיה בארון קיר 

השילוב הטכנולוגי שבין ארון קיר לבין מסך טלוויזיה שטוח המובנה עליו, מאפשר לכם ליהנות מניצול מיטבי של שטח חדר השינה העומד לרשותכם ובמקום להניח את מסך הטלוויזיה על גבי שידה נפרדת ו/או לתלות את הטלוויזיה על אחד מקירות החדר, תוכלו ליהנות מ-100% פרקטיות באמצעות רכישת ארון קיר עם טלוויזיה מובנית.

היתרון המובהק של ארונות הקיר המגיעים כיום עם טלוויזיה מובנית טמון בעובדה שאתם יכולים למקם בחדר השינה שלכם מספר מצומצם של פריטי ריהוט : מיטה, 2 שידות לילה קטנות לצד המיטה וארון קיר. את הארון כמובן תדרשו להציב אל מול המיטה כך שתוכלו לצפות בכל תכניות הטלוויזיה האהובות עליכם בזווית ישרה.

יתרון נוסף קשור לנושא בטיחות ושמירה על מסך הטלוויזיה. ברגע שהטלוויזיה מובנית בתוך ארון הקיר אותו רכשתם, תוכלו להימנע ממצבים בהם הטלוויזיה עומדת באופן לא יציב על גבי שידה או מזנון כזה או אחר ואף להימנע מהעברת כבלי חשמל לצורך הפעלתה במידה שבחרתם לתלות אותה על גבי הקיר.

ארונות הזזה מעוצבים עם טלוויזיה מובנית

שילוב טלוויזיה על גבי ארונות קיר מיושם באמצעות ארונות הזזה, כאשר על גבי אחד מדלתות  ההזזה מובנת טלוויזיה בגדלי מסך שונים ובהתאמה מלאה לגודל הארון ולמרחק הצפייה בין הארון למיטה המוצבת בחדר. שילוב הטלוויזיה על גבי ארון קיר ההזזה, מותאם בין היתר ליחידות הורים בהם הקו העיצובי הינו מינימליסטי ומודרני, חדרי ילדים בהם תרצו לשמור על סגנון עיצובי תוך ניצול כל השטח העומד לרשותכם בצורה המיטבית ביותר ולחדרי אורחים המשמשים אתכם ביומיום כחדר ארונות.

את מסכי הטלוויזיה המהווים חלק בלתי נפרד מחזית הארון תוכלו להתאים לגוף הארון באמצעות בחירת הסגנון העיצובי של דלתות ההזזה. בנוסף, תוכלו לחבר את הטלוויזיה ישירות לממירים שונים של חברות הטלוויזיה השונות (הוט, יס וכדומה). כמו כן, תוכלו ליהנות ממסכי טלוויזיה בהם ממירי הערוצים מובנים בתוך המסך.

שילוב טלוויזיה על גבי ארון קיר הוא רק אחד מהיצע הפתרונות הטכנולוגיים העומדים לרשותכם בכל הנוגע לארונות הקיר החכמים. בנוסף לארונות הזזה המגיעים עם טלוויזיה מובנת תוכלו ליהנות גם מארונות קיר המשלבים בתוכם מערכות אודיו מתקדמות המאפשרות לכם מאיכות סאונד גבוהה. ארונות הזזה עם הטלוויזיה המובנית מגיעים בגדלים שונים ועיצובים פורצי דרך היכולים להתאים לכל סגנון עיצובי בו בחרתם לעצב את חדר השינה האינטימי שלכם.

 ראו גם: ארונות מעוצבים לאמבטיה