Our magazin

תכנון נכון של ארון האמבטיה

נוחות מול עיצוב? בתור אנשי מקצוע אנו ניצבים אל מול שאלה זו באופן יומיומי. כאשר שאלה זו מתייחסת לנושא ארונות האמבטיה- היא אף מתעצמת. בחלל האמבט אנו מתמודדים עם מספר תנאים מגבילים- חשיפה לרטיבות, גודל חלל קטן, שימוש תדיר ואחסון מספר פריטים רב, שאינם מאפשרים לנו לתכנן את ארון האמבטיה ביד חופשית לחלוטין.

אנו בזדקה עושים את כל המאמצים על מנת למזער את המגבלות הניצבות אל מול המעצב והלקוחות, כך שיוכלו לשלב פונקציונאליות ועיצוב באופן הטוב ביותר בחלל הרחצה. שימוש בעץ איכותי, רמת גימור גבוהה ועיצוב מרשים ונוח הופכים את ארון האמבטיה של זדקה ליחידה איכותית ובלתי נשכחת.

 

בשלב הראשון, עלינו לבדוק ולתכנן את השטח שעומד לרשותנו. אם נתייחס לחלל קיים, עלינו להתחשב במרווח שיישאר למשתמש עם מיקום הארון, כך שפתיחת המגירות/דלתות לא תגביל את התנועה. אם יש באפשרותנו לתכנן את החלל מאפס, חשוב להקצות חלק מרכזי מהחלל לארון האמבט ולשאוף למרחק מספק מכל מקור מים.

לאחר שהקצנו חלל מוגדר לארון האמבטיה, עלינו להחליט על מבנהו ותכנונו בהתאם לשימוש הלקוחות. בפנינו עומדות מספר אפשרויות: מרחף או עומד, מגירות או מדפים, חלוקה פנימית או לא, כיור מובנה או חיצוני- כל אלו נתונים לבחירה על פי נוחותם האישית של הלקוחות. חשוב לציין כי ארון אמבטיה תלוי מעניק יתרונות רבים: שטח אחסון מתחת לכיור, אינו מרחיק את המשתמש מהמראה ומאפשר ניקוי קל ונוח.

לאחר שנבחר מבנה הארון ותכנונו הפנימי, אנו בזדקה נתאים באופן אישי את עיצובו של ארון האמבטיה לחלל הרחצה שלכם. מסגנון מודרני עד כפרי, ארון האמבטיה יתאים בדיוק למאפיינים העיצוביים שיוגדרו, ויכלול את שאר פונקציות התכנון שנבחרו. חשוב לזכור כי טרנדיים עיצוביים באים והולכים, אך ארון האמבטיה נשאר איתנו שנים רבות, ועלינו להתייחס לאל-זמניות שבפריט זה בעת בחירתו.