Our magazin

זדקה מסכמת שנה עם ארבעת הפרויקטים המובילים לשנת 2019

שנת 2024 בדרכה אלינו וזה הזמן לסכם ולהציג בפניכם את הפרויקטים המובילים של זדקה לשנת 2023. הערכים המובילים של החברה- עיצוב, פונקציוליות ואיכות- משתקפים בפרטי הנגרות המיוחדים, שעוצבו בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוח, בשיתוף פעולה הדוק עם המעצבים והאדריכלים.

Wood & white project

עיצוב: ענבל ברקוביץ | צילום אלעד גונן

את דירת הפנטהאוז במרכז הארץ תכננה המעצבת ענבל ברקוביץ כדירת 4 חדרים יוקרתית ומעוצבת להפליא. דיירי הבית ביקשו לשמור על גוונים בהירים, בעיקר לבן וצבעים קלאסיים, בעיצוב חללי הבית.
מבחינה פונקציונלית, ביקשו הדיירים שבעיצוב ותכנון הדירה יכללו הרבה מקומות אחסון לספרים וכלי אירוח.

לקיר הטלוויזיה נבחר שילוב של חומר אפוקסי לבן, ושחור ומזנון מפורניר אלון. הקיר מכיל בתוכו הרבה מקומות אחסון וכן את מערכת השמע. קיר הטלוויזיה נמשך לכיוון דלת הכניסה בחיפוי אלון טבעי, בשילוב מראה עם מסגרת מתכת שחורה.

בפינת אוכל, זדקה ייצרה ארון אפוקסי לבן מט, בשילוב נישה בפורניר אלון טבעי, התואם למטבח. הארון עוטף את הקיר, כך שבפינה שולב בר משקאות, בשילוב דלתות מתכת וזכוכית מעושנת. בהמשך, קיר הנגרות רק מחפה את קירות החלל ללא מקומות אחסון, בכדי ליצור המשכיות ומראה נקי.

למקלחת ההורים עוצב ארון אפוקסי לבן מט, בשילוב חזיתות מחורצות, על מנת ליצור עניין ועומק. הארון עומד על רגלי עץ שחורות ומעניק טוויסט מיוחד ומודרני לארון האמבטיה.

לחדר הארונות המרכזי נבחרו ארונות פתיחה בגוון אפרפר, בשילוב ידיות ברזל שחורות ועדינות. הארונות צמודים לקירות החלל ומעניקים תחושה של חדר ארונות מרווח ונעים. החלוקה הפנימית של הארונות נבחרה על פי צרכיהם של דיירי הבית ועוצבה באופן אישי לפי בקשתם.

Unique & Extraordinary project

עיצוב: הילה אלטר | צילום: מאור מויאל

מיני פנטהאוז יוקרתי, שעוצב למשפחה הכוללת זוג הורים ו-3 ילדים. דרישת המשפחה ממעצבת הפרויקט הילה אלטר הייתה לשמור על עיצוב יוקרתי ונקי בגוונים כהים, ולשלב נגיעות עץ חמות וטרנדיות.

למראה היוקרתי בחלל הסלון תוכנן קיר כוח גדול ודומיננטי. במרכזו שולבה טלוויזיה שקועה ומסביבה יחידות אחסון שתוכננו בנגרות אישית. יחידות האחסון מנצלות כל פינה ומעניקות לבית נוחות ופונקציונליות.  

חיפוי קיר נבחר בגוונים בהירים, המשתלבים באופן מושלם עם קירות הבית, בעוד שיחידת האחסון התחתונה נבחרה מעץ אגוז ייחודי ומדהים ביופיו. שילוב שני הגוונים מעניק ליחידת הנגרות בדיוק את העיצובי היוקרתי והחם שביקשה המשפחה.

לצד חיפוי הקיר, תוכננה ספריה מדוקקת בגמר צבע שחור, המשלימה את המראה המוקפד, ויוצרת מראה מינימליסטי ונקי. הספרייה תוכננה בחלוקה א-סימטרית וללא גב, כך שצבע הקירות משתלב בתוכה באופן טבעי. הספרייה משמשת את דיירי הבית לאחסון ספרי קריאה וחפצי נוי, ובכך מעניקה עוד מקומות אחסון.

אל מול המטבח המרהיב, שנבחר בגוונים כהים, תוכנן ארון בגמר צבע בגווני גרפיט בשילוב של אגוז אמריקאי. השילוב ההרמוני ביניהם משלים את מטבח הגרפיט ומעניק לכל חלל הסלון והמטבח תחושה הרמונית ושלמה. 

גם כאן ליחידת הנגרות שימוש פונקציונלי- יחידות האחסון הרבות מעניקים פונקציונליות רבה לאחסון רב ולהנחת חפצי נוי.

L.S house | the southern penthouse

עיצוב: מורן גוזלי | צילום: עודד סמדר

פרויקט זה עוסק בתכנון מחדש של פנטהאוז בדרום ישראל, המתפרש על 250 מ"ר ומשקיף אל הנגב המדברי. ההשראה לפרויקט הגיעה בדיוק מההשתנות של המדבר בין חם ביום לקר בערב, וזהו היה הקו המוביל והמנחה בעיצובו. המיזוג בין הנוף המדברי לתוצר העיצובי מלא בחיבורים וחומרים טבעיים – עץ, בטון, אבן טבעית ומתכות.

לפרויקט ייצרה חברת זדקה מגוון פרטי נגרות בהתאמה אישית, המשלימים את המראה העיצובי של הפרויקט.
בכניסה לבית ממוקם המטבח, אשר מתפקד כמרכז הבית. לצד המטבח יצרה זדקה ספריה מדוקקת בנגרות, זאת על מנת ליצור מראה המדמה מתכת בעובי החומר, ובצביעת אפוקסי שחור. הספרייה מייצרת אלמנט תעשייתי במראה שלה, ולצידה פינת האוכל עם משטח פורניר עץ ורגלי פליז זהובים אשר מייצרים דיסוננס עיצובי.

 בסלון ממוקמת ספה ארוכה וממולה תוכננה יחידת נגרות ע"י זדקה בצבע אפוקסי, עם חירוצי cnc ליצירת עומק. היחידה העיצובית משלבת בתוכה מערכות נסתרות, ארובה לקמין גז, יחידות אחסון, מערכות של בית חכם ומדיה וטלוויזיה שקועה בנגרות.

יחידת ההורים היא חלק מאוד מרכזי בבית, היא פונה מערבה ומשקיפה אל השקיעה בחלון מסך גדול, בה חדר רחצה רחב וחדר ארונות. בכדי ליצור חלל אחד גדול ללא הפרדות, תוכננו מערכות דלתות הזזה מאלומיניום וזכוכית לחציצת החלל, תוך שמירה על ההמשכיות כחלל פתוח. החומרים והגוונים בפרויקט נותנים תחושה של על זמניות, ושיתאימו לשנים הבאות.

Clean and minimalistic project

עיצוב: דדי ויפית ראובני | צילום: אלעד גונן

הקו העיצובי של הבית, אותו בחרו הדיירים יחד עם מעצבי הפרויקט דדי ויפית ראובני, מתאפיין בסגנון קלאסי ונקי, הכולל צבעים בהירים ונעימים לעין, בשילוב נגיעות פריטים כהים. לדירה עוצבו פתרונות אחסון מיוחדים בהזמנה אישית, המותאמים לסגנון העיצובי באותו החלל ולצרכי הלקוחות.

לחדר העבודה במרכז הבית תוכננה ספריית עץ שחורה בצביעה בתנור, הסגורה בחלקה התחתון, ומדפים פתוחים בחלקה העליון. הספרייה יוצרת מראה דומיננטי בכל חלל הבית, בכך שניתן להבחין בה מכל נקודה בדירה.

הקיר המחבר את חדר העבודה לשאר חלל הבית עשוי כולו פרופיל בלגי, כך שאת חדר העבודה רואים מכל פינה בבית. מכאן עלה צורך שהספרייה תהיה מרשימה ומתאימה לסגנון העיצובי הכללי.

בחדרי הרחצה המטרה הייתה חללים בהירים, אשר ייתנו תחושה של ספא. בחדר הרחצה של ההורים נבחר ארון לבן קלאסי, בו שולבו ידיות מוזהבות. הסגנון הנקי השתלב באופן מושלם עם חיפויי הקיר מאוניקס לבן שנבחר. 

בחדר הרחצה הכללי הכיוון היה צעיר ומודרני, שם תוכנן ארון אמבטיה משני חלקים- עליון ותחתון- ולו הוספנו אפשרויות אחסון סגורות ופתוחות. ארון האמבטיה עשוי אלון מבוקע, התואם לגוון הפרקט בו מחופה הדירה.