Our magazin

שילוב מראה על ארון הזזה

מחדשים את מערכות הריהוט באחד מחדרי השינה? זה הזמן לדעת הכול על ארונות הזזה מעוצבים בשילוב מראה.

ארון הזזה הוא כבר מזמן ארון בגדים פרקטי המאפשר לכם לנצל את השטח העומד לרשותכם בחדרי השינה השונים בהם הוא ממוקם. דלתות ההזזה המולבשות על גבי גוף הארון למעשה "חוסכות" לכם את המקום הנדרש לצרכי פתיחה וסגירה של דלתות ארונות הפתיחה.

 

בשנים האחרונות, ארונות ההזזה מאפשרות לכם ליהנות לא רק מניצול מיטבי של חלל החדר אלא גם מניצול מקסימאלי של שטח הארון וזאת באמצעות שילובים מרעננים הכוללים בין היתר ארון הזזה עם מראה מעוצבת, ארון הזזה בשילוב מסך טלוויזיה שטוח ושילובים מפתיעים נוספים הקשורים גם לגוף הארון כגון: מדפים מתכווננים, קולבים מתכווננים ועוד.

בכל הנוגע להתקנת מראות על גבי דלתות ההזזה של הארון תוכלו לעשות זאת גם במסגרת התאמה אישית לעיצוב החדר. במקרים אלו, תוכלו לבחור בין מגוון עשיר של מראות בגדלים וצורות שונות, לרבות, מראה חתוכה, דלתות הזזה מזכוכית מודפסת המשלבות בתוכן מראה ועוד מגוון רחב של רעיונות היכולים להתאים לכל מטרת עיצוב חלל החדר. עיצוב פנים של חדרי שינה לילדים או יחידות הורים ו/או חדר אורחים באמצעות ארונות הזזה עם מראה מובנת, מאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות לעיצוב החלל וזאת תוך ניצול מיטבי של חלל החדר.

היתרון המובהק של ארונות ההזזה משולבי מראות נובע לנוכח פרקטיות בשילוב המראה על גבי הארון וניצול מקסימאלי של שטח החדר. המראות הניתנות לשילוב על גבי דלתות ההזזה מותאמות באופן המדויק למידת הרצויה לכם ולגודל הארון וכל זאת תכנון מוקפד של עיצוב מסגרת המראה ו/או מסגרת דלתות ההזזה. הפרקטיות בנושא נובעת בין היתר גם לנוכח הימצאותה של מראת גוף גדולה בשטח החדר העומדת לרשותכם בכל רגע בו דלתות הארון נמצאות במצב סגור. ארונות אלו מותאמים לכל חדרי השינה בחדר, לרבות, יחידות הורים, חדרי נוער וילדים, חדר אורחים המשמש אתכם גם לצרכי חדר ארונות והלבשה.

ארונות הזזה בהתאמה אישית

ארונות הזזה בהתאמה אישית הם למעשה ארונות קיר מובנים המותאמים באופן אישי גם לגודל החדר בו הם עתידים להיות מוצבים וגם להיקף שטח האחסון הנחוץ לכם. ארונות אלו ניתנים לתכנון מקסימאלי לצרכי הלקוח, כאשר בין יתר פתרונות האחסון החכמים העומדים לרשותכם בארונות ההזזה המודרניים המשלבים בתוכם מראה תוכלו למצוא: מגירות אחסון נשלפות עם מנגנון פתיחה וסגירה שקט במיוחד, מדפים מתכווננים להתאמת שטח האחסון בגוף הארון בהתאם לצרכים העונתיים המשתנים, קולבים מתכווננים אותם ניתן לשלוף מגוף הארון כלפי חוץ ועוד מגוון רחב של פתרונות אחסון היכולים להתאים לכל אחד ואחת מכם בהתאם לצרכי האחסון הנחוצים לכם. קולקציית הארונות בשילוב מראה יכולה להתאים לכל סגנון עיצובי המועדף עליכם-אתם צריכים רק לבחור…

 ראו גם: סוגי ארונות מעוצבים