Our magazin

נגרות מודרנית בשילוב נגיעות חמימות: עיצוב דופלקס ביבנה

אנו נרגשים להציג בפניכם פרויקט חדש ומיוחד מבית המעצבת רחלי בן אבי.
זהו פרויקט המתאפיין בקו עיצובי מודרני, נקי עם נגיעות חמימות. הפרויקט, דירת דופלקס שגודלה כ- 160 מ"ר, הכוללת בנוסף מרפסת של כ- 20 מ"ר וגג כ 100 מ"ר, תוכננה עבור זוג וילדיהם, שחלמו להפוך את הדירה לחלל משפחתי, בעל מראה עכשווי, פרקטי ופונקציונלי.

"הדירה הייתה כבר בנויה ומוכנה למגורים, אך בני הזוג החליטו להתאים אותה לצרכים שלהם" מספרת לנו מעצבת הפנים רחלי בן אבי, "בדירת מחיר למשתכן לא ניתן לבצע שינויים לפני קבלת מפתח ולכן שיפוץ שכזה מציב אתגרים תכנוניים ועיצוביים רבים."

בדירה תוכנן שפע של ארונות ומקומות אחסון והיא אובזרה מחדש תוך היצמדות לתקציב שנקבע מראש על ידי הלקוחות. מעצבת הפנים, רחלי בן אבי, דאגה למלא את בקשתם של בני הזוג לבית יפה, פרקטי ונעים לאירוח, בעל סגנון נקי עם נגיעות חמימות. "אני מאמינה שבית צריך להיות לא רק יפה אלא גם פרקטי, צריך לשרת את מי שמתגורר בו ולכן בשלב התכנון אני נלחמת על תכנון מדויק ודואגת להרבה מקומות אחסון", היא אומרת.

בתכנון המקורי מוקם בכניסה לבית קיר ארוך אשר הסתיר את המדרגות ויצר תחושה של פרוזדור ארוך וחנוק. בשלב הראשוני של התכנון, בחרה המעצבת להוריד את הקיר ולחשוף את המדרגות, וכך התפנה מתחת למדרגות מקום לארון אחסון. בהמשך, על גבי הקיר תוכנן ארון נגרות שיסתיר את ארונות התקשורת בבית וישמש לאחסון נוח.

בסלון תוכנן קיר כוח, המהווה את נקודת השיא בחלל. קיר הכוח כולל נישה ייעודית עבור הטלוויזיה, יחידות אחסון, ומדפים עבור חפצי נוי. הארון עוצב בקו נקי, אוורירי ובצבע אפור בהיר עם נגיעות חמות של עץ אגוז ועץ שחור מחורץ- אשר יוצרים יחד מראה מודרני ומיוחד מאוד. לדיירי הבית היה חשוב לשלב ריהוט פרקטי בסלון, מכיוון שישנם ילדים קטנים בבית, לכן בחרה המעצבת ספה עם בד רחיץ ושתי כורסאות.

חיפוי קיר שחור עם נגרות בהתאמה אישית

גם בחדר השינה של ההורים ערכה המעצבת כמה שינויים. בעקבות היותו של חדר השינה קטן יחסית, היה חשוב לתכנן את הנגרות בצורה מדויקת, על מנת שיהיו מספיק מקומות אחסון, אך במקביל לא ליצור הרגשה של עומס בחלל.
בתכנון המקורי היה חדר רחצה קטן וחדר ארונות קטן. המעצבת רחלי בן אבי בחרה להגדיל את חדר הרחצה על חשבון חדר הארונות, ובמקומו ליצור ארון בגדים בצורת ר' בעומק 60 ס"מ לתליית בגדים בשילוב דלתות מראה, ובחלק השני מדפים בעומק של 40 ס"מ בשילוב מגירות חיצוניות ומגירות פנימיות ונישה ייעודית לטלוויזיה.

חדרי הרחצה עוצבו מחדש בפרויקט: האריחים הוחלפו, ונבחרו ריצוף וכלים סניטריים אשר מתאימים לפרטי הנגרות ולקו העיצובי של הבית. בשני חדרי הרחצה שולבו ארונות אמבטיה מרחפים, על מנת ליצור תחושת קלילות ורוך, להם נבחר עץ מחורץ וחלוקה למדפים ומגירות לפי בקשת הלקוחות. על מנת ליצור תחושת מרחב ביחידת ההורים, דלת חדר הרחצה הוחלפה לדלת הזזה מזכוכית המחולקת לזכוכית שקופה וחלבית עם פרופיל שחור התואם למקלחון.

גם בחדרי הילדים הייתה את בעיית השטח, ולכן תכנון פרטי הנגרות בוצעו בקפידה על מנת שיהיה מותאם עבור כל חדר. חדרי השינה עוצבו לפי צרכי הילדים ומכילים מיטה, ארון בשילוב ספריה בתכנון ועיצוב אישי, תוך שימוש בפלטת צבעים המתאימים לכל ילד.

ארון קיר אפור בהיר
ארון קיר לבן לילדה

אנו בזדקה מתמחים בתכנון ועיצוב פרטי נגרות בהתאמה אישית לפי הטעם שלכם. אנחנו מתכננים את פרטי הנגרות בחוכמה על מנת שישתלבו בקו העיצובי של הבית שלכם, ובעולם המודרני בו אנו חיים. אנו מאמינים כי פרטי הנגרות יכולים ללוות את לקוחותכם לאורך זמן רב ומזמינים אתכם לחוויית עיצוב משותף באולם התצוגה שלנו.