Our magazin

אוהבים עיצוב מודרני? הפרויקט הזה בשבילכם!

אנו גאים להציג בפניכם פרויקט חדש וייחודי מבית המעצב טל אלימלך. במסגרת הפרויקט עיצב טל בית פרטי בתל אביב, עבור זוג וארבעת ילדיו. 

הפרויקט מתאפיין בקו עיצובי מודרני, פלטת צבעים נקייה בשילוב גווני עץ, היוצרים מראה חם ויוקרתי.

 לפרויקט תוכננו מגוון פרטי נגרות: החל מארון בגדים משולב עם ספרייה, ארונות אחסון גדולים ועד לארונות אמבטיה בשלושת חדרי הרחצה בבית. לסוויטת ההורים תוכנן פריט נגרות ייחודי – ארון בגדים משולב ספריה. פריט הנגרות מהווה אלמנט עיצובי בחלל, כאשר מצידו האחד ספרייה מדוקקת המשלבת בתוכה חפצי נוי, ובחלקו האחורי ארון בגדים פונקציונאלי. כאשר נכנסים לחדר רואים את הצד של הספרייה, שכן צד זה יותר אסתטי ונעים לעין.

צילום: עודד סמדר

שאלנו את מעצב הפנים טל אלימלך, מדוע הוא בוחר לעבוד עם זדקה כל פעם מחדש בפרויקטים שהוא מתכנן ומעצב. כך הוא ענה לנו: "בארבע מילים-זדקה זה איכות ודיוק".

לחדר הרחצה של ההורים, תכנן המעצב ארון אמבטיה מרחף, תלת שכבתי בצבע אספרסו, ומעליו הונח משטח קוריאן הכולל יחידת כיור רחב, אשר בשילוב הארון יוצרים פריט נגרות עוצמתי ומלא עניין. הארון עצמו נבחר בעץ בגוון ייחודי, על מנת לשוות לחלל מראה חם, יוקרתי ומודרני, המשדר אווירה של ספא – לבקשתם של דיירי הבית. בנוסף, לניצול מקסימלי של החלל, שולבו מראות היוצרות מקומות אחסון.

לחדר הרחצה של הילדים בחר המעצב בארון אמבטיה מרחף, העשוי מפסי עץ אגוז אמריקאי. ארון האמבטיה מכיל בתוכו עולם שלם של גוונים, היוצר אווירה חמה ונעימה בחלל שממשיכה את הקו העיצובי המודרני של הבית כולו.
פריט הנגרות הייחודי, בשילוב מראות אובליות ותאורה פרונטלית יוצרים חלל חם ונעים שכיף לשהות בו.

לחדר הרחצה של הילד המתבגר, תוכנן ארון אמבטיה בסגנון מודרני עם טוויסט גברי. הארון בעל חזית לייסטים מעץ שחור, היוצרת מראה מודרני וצעיר. המעצב בחר לשלב בחדר הרחצה מראה גדולה, אשר מגדילה את החלל, ויוצרת מראה קליל וצעיר.

לבית היפיפה תוכננו בנוסף ארון כביסה וארון חשמל המחופה במראה, המהווים ריהוט רב תכליתי. ריהוט רב תכליתי הוא למעשה הגדרה רחבה למגוון רחב של פריטי ריהוט לבית ולסביבת העבודה, כאשר המונח רב תכליתי נועד לתאר פריטי ריהוט שונים היכולים לשמש אתכם למספר מטרות ושימושים שונים.

הארונות בעלי דלתות הנפתחות לקונספטה על מנת לייצר תנועה במרחב, וליצור עבודת תפעול נוחה. לארונות נבחר גוון חם ונעים עם חירוץ CNC, על מנת להמשיך את הקו העיצובי המודרני של הבית, ועם זאת לשמור את החזית נקייה ואלגנטית.

החזית ממשיכה לחיפוי קיר בחלק האחורי בשילוב ארון, המיועד להסתיר ארונות חשמל קומתיים.

לחזית הארון בחר המעצב מראה אפורה, הנותנת תחושה של מראה "אין סופי" וחלל גדול ומרווח. הצבעים אשר נבחרו לארון הינם גוונים חמים ונעימים לאזור מעבר בבית.

אצלנו בזדקה תוכלו ליהנות מייצור ריהוט רב תכליתי בהתאמה אישית. הליכי ייצור אלו מאפשרים לכם ליהנות ממערכות ישיבה ומערכות ריהוט מעוצבות המותאמות לסגנון העיצובי המועדף עליכם ולעיצוב הקונספטואלי של סביבת המגורים או המשרד.