Our magazin

עיצוב נורדי עם נגיעות מודרניות: פרויקט חדש מבית המעצבת ירדן גוטמן

אנו גאים להציג בפניכם פרויקט חדש מבית המעצבת ירדן גוטמן. הפרויקט הינו תכנון ועיצוב בית פרטי בבית דגן עבור זוג ושלושת ילדיהם. הקו העיצובי הנבחר לפרויקט זה הוא בסגנון נורדי עם נגיעות מודרניות, המתבטא גם בפרטי הנגרות.

"הכל התחיל מהתאמה לסביבה טבעית" מספרת לנו מעצבת הפרויקט. "הפרויקט עוצב באופן שבו הטבע נכנס אל תוך הבית באמצעות צמחים וחומרים טבעיים ובו בעת, שילוב של פריטים מתכתיים ומודרניים, כגון תאורת לד ומטבחי נירוסטה. כך, נפגשו בצורה יפה ומאוזנת – הפריטים המודרניים יחד עם סגנונות של עץ טבעי וחומרים טבעיים נוספים". 

צילום: מירב פלברג

לבית תוכננו מגוון פרטי נגרות: קיר טלוויזיה בקומת המשפחה, ארונות בגדים, ארונות אמבטיה, חיפויי קיר, ועוד. בקומת המשפחה תוכנן קיר הכולל נישה ייעודית לטלוויזיה, מקומות האחסון, מדפים עבור פרטי נוי וקמין בחלקו התחתון של הקיר. הקיר תוכנן על מנת ליצור אווירה אינטימית וחמימה, ובו בזמן כדי לאפשר אחסון מרבי בצורה אסתטית ואלגנטית.

לסוויטת ההורים תוכנן חדר ארונות מרשים ומיוחד במינו. הארונות עשויים מעץ צבוע בתנור, ולהן ידיות אינטגרליות, למקסום המראה האלגנטי והנקי. הוויטרינות בחדר הארונות מציעות שימוש פרקטי ויחד עם זאת מוסיפות יוקרה וטוויסט עיצובי.

בארונות בחדרי השינה של הבנות השתמשה המעצבת בפורמייקה, על מנת לשמור על עמידותם של הארונות לטווח ארוך. הארונות תוכננו בעיצוב אישי לפי בקשת דיירי הבית, והם כוללים גם מדפים פתוחים עבור בובות וחפצי נוי, בשילוב עם תאורה נסתרת. לחלל זה תוכננה עמדת מחשב בהתאמה אישית בהתאם לגודלו של החדר. עמדת המחשב הינה פרקטית, ומאפשרת אחסון רב בעקבות הוספת הכוורת על הקיר. העמדה עשויה מעץ צבוע בתנור בצבע לבן.

 לחדר האמבטיה תוכנן ארון יפייפה, עשוי מעץ מלא עם שיש טבעי, על מנת להבליט את הסגנון העיצובי הנורדי המובהק של הבית.  הארון כולל שני מדפים פתוחים עבור אחסון נראה לעין, ויחידה של אחסון סמוי, בחיפוי עץ מחורץ. חיפוי העץ המחורץ יוצר טוויסט בפריט הנגרות ומייחד אותו.

 לשירותי האורחים בפרויקט זה תוכננה דלת סתרים ייחודית. חיפויי הקיר יוצר מראה של חלל נקי ואלגנטי, כאשר ההיתרון בדלת זו הוא שמירה על פרטיות, צמצום רעשים, אפשרות גישה נוחה יותר לחלל וניצול מקסימלי של המרחב.

כשהדלת סגורה, הקיר נראה רגיל לגמרי, מבלי שיחשבו שמאחור ישנם שירותים, ובכך נוצר מראה רציף ונקי בחלל.  

"אני בוחרת בזדקה בכל פעם מחדש בזכות הגימורים האיכותיים, האסתטיקה, היחס של המעצבים והאווירה והמקצועיות." כך מסכמת לנו מעצבת הפנים ירדן גוטמן.