Our magazin

כיצד הופכים דירת קבלן למעוצבת וייחודית? פרויקט חדש מבית המעצבת מיטל אטיאס

אחת הדרכים הנוחות ביותר לשדרג חלל וליצור לו חותמת ייחודית היא על ידי בחירת ריהוט בהתאמה אישית.לא בכל הפרויקטים ישנו התקציב להיכנס לשיפוץ מאסיבי ולכן עיצוב פרטי נגרות בהתאמה אישית הם בהחלט הפתרון. בפרויקט זה, תכננה המעצבת דירת ארבעה חדרים בראשון לציון, עבור זוג עם שני ילדים. הדירה תוכננה בסגנון מודרני ואלגנטי, תוך שילוב אלמנטים עיצוביים אשר הפכו דירת קבלן סטנדרטית לדירה שונה ומיוחדת.

צילום: הדר קמינסקי

לסוויטת ההורים בפרויקט תוכנן ארון קיר מרהיב, בעץ צבוע בתנור בגוון שחור, להשלמת המראה המודרני והאלגנטי. הארון משלב נישה ייעודית עבור הטלוויזיה, וכולל חלוקה פנימית לפי בקשת הדיירים. בחלקיו הצדדים של הארון ישנן ידיות חיצוניות בצבע שחור, להשלמת המראה הנקי, ובחלקו ידיות אינטגרליות שאין נראות לעין.

הקו העיצובי של הבית הינו מודרני, והצבע אשר נבחר לארון הקיר ממשיך את הקו העיצובי ומוסיף דרמטיות לחדר השינה.

לחדר הרחצה של ההורים תוכנן ארון אמבטיה בעץ צבוע בתנור בצבע שחור. ארון זה עשוי מחיפוי עץ מחורץ, המשווה לו מראה ייחודי ומודרני.

ארון האמבטיה בעיצוב אישי בהתאם לבקשתם של דיירי הבית, כך שיהיה גדול ומרווח, ויכלול מקומות אחסון רבים.

אנו בזדקה יודעים לשלב חירוץ בעץ גושני בכל פריט נגרות שאותו תבחרו, ולהעניק לפריט את היופי והתחכום שבטכנולוגיה החדשה. מעבר לכך, אנו משתמשים בטכנולוגיה זו בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוח, כך שהחירוץ הוא מגוון ומיוחד.

לחדר הרחצה של הילדים תוכנן ארון אמבטיה העשוי מפורניר עץ אגוז, וכולל ארבע מגירות עבור אחסון נסתר.

בארון שולבו ידיות שחורות המשתלבות בצורה מושלמת עם עץ האגוז, ומוסיפות טוויסט עיצובי לפריט הנגרות, היוצר את המראה המודרני.

"פרטי הנגרות משלבים בהרמוניה את הצבע השחור והפורניר עץ אגוז והופכים את החלל ליוקרתי ומיוחד" מספרת לנו מעצבת הפנים מיטל אטיאס. "הבחירה בזדקה היא בטחון, איכות שירות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר".

אנו בזדקה מומחים בתכנון ועיצוב פרטי נגרות ייחודיים, אשר ישדרגו את החלל בבית שלכם.