Our magazin

איך לעצב ארונות מטבח?

המטבח הוא החלק המרכזי ברוב הבתים של כולנו ויש לכך סיבה טובה. שם אנחנו מאחסנים את כל המצרכים והמזונות שאנחנו קונים אך שם אנחנו גם עובדים, מבשלים ואופים את כל המטעמים למשפחה ולאורחים. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו רבים אחרים, אחרי לא מעט דילמות החלטתם שאתם רוצים לשפץ את החלק הזה בדירה. המטבח צריך להיות כמה שיותר נוח לשימוש ולכן עולה השאלה מאיפה מתחילים, במה בוחרים ואיך הופכים את החלק הזה למרכז הבית. אין ספק שלפני הכול צריך לחשוב על עיצוב ארונות, שכן הארונות הם החלק המרכזי במטבח. איזה קלפות תרצו להתקין במטבח? וכמה ארונות אתם בכלל צריכים? איזה צבעים אהובים עליהם יותר ובאיזה חומרים אתם בוחרים? השמיים הם הגבול ולכן ההמלצה הטובה ביותר תהיה לא לדחות את תכנון המטבח החדש.

הנוחות והאיכות לפני הכול

אין ספק שצריך לחשוב, בעיצוב המטבח, גם על המגירות השונות ועל הארונות הנשלפים, כי מה יכול להיות נוח יותר מאשר לא מעט מגירות לאחסון? השילוב שבין ארונות יפים ובין מדפי אחסון ומגירות זה כל מה שצריך כדי שהמטבח יהיה לא רק שימושי אלא גם מסודר וכמה שיותר נוח. מה שכן, אנחנו ממליצים לכם בחום לבדוק ממה בדיוק עשויים כל הארונות והאלמנטים השונים שאתם בוחרים למטבח. אין ספק שככל שאתם בוחרים איכות גבוהה יותר כך גם המחיר עולה בדרך כלל אך במקרה של המטבח, חבל להתפשר על פחות מהטוב ביותר. שימו לב גם למקומות אחסון על השיש, לאפשרות של תליית סירים ועוד שכן כל הפרטים ביחד הם שיוצרים את התוצאה הסופית.

איך לבחור את הברז למטבח החדש?

אי אפשר לדבר על עיצוב ארונות מטבח, על מגירות ועל אלמנטים נוספים ולא לדבר על הברזים שיוכלו להתאים למטבח שלכם. ראשית, חשבו האם אתם רוצים ברז אחד או יותר ושנית, בדקו איזה ברזים יכולים להתאים לכם. האם תרצו את הברז הכי פשוט שיש או שאולי תעדיפו דווקא מוצר כמה שיותר משוכלל ומודרני? האם אתם רוצים ברז נשלף? ועד כמה הוא צריך להיראות אלגנטי? בנוסף לשאלת העיצוב, אין ספק שכאשר מדברים על ברזים למטבח כדאי יהיה גם לשים לב לאיכות. להתקין ברז פשוט מידי ולא איכותי זה מסוג אותם הדברים שלא יחזיקו מעד לאורך השנים כך שבהחלט עדיף לבחור מוצר מאיכות מצוינת.

בואו לקבל סיוע מהטובים ביותר בתחום

אם כל מה שקשור לעיצוב החדש של המטבח נראה לכם מבלבל ומורכב ואם אין לכם מושג מאיפה להתחיל את המשימה, כדאי שתדעו שאתם לא חייבים לעשות זאת לבד. יש היום לא מעט אנשי מקצוע שיוכלו לעזור לכם לבחור את הארונות, את הסידור הכללי של האלמנטים השונים במרחב וגם את הברז עצמו. לכן, תוכלו לפנות אל הטובים ביותר ולקבל מהם סיוע, למה שלא תעשו זאת? עיצוב המטבח זה משהו שעושים פעם או מקסימום פעמיים בחיים ולכן עדיף לעשות הכול כדי שהתוצאה הסופית תהיה מוצלחת במיוחד.