Our magazin

איך מעצבים חלל עבודה ביתי אולטימטיבי?

התפתחותה של הטכנולוגיה ועולם ההייטק בעיצומה של מגפת הקורונה והמציאות של ימינו, שינתה לחלוטין את שגרת העבודה שלנו.

בעקבות השינויים הללו, רבים החליטו להעביר את מקום עבודתם אל הבית, לפחות ברובו. מכאן עלה הצורך לתכנן חללי עבודה נוחים, מושקעים ומעוצבים, המתאימים כמובן לקו העיצובי של הבית.

אצלנו בזדקה תוכלו למצוא פתרונות עיצוביים ופרקטיים, אשר יהפכו את חלל העבודה של לקוחותיכם לחלל האידיאלי מעוצב, נוח ופונקציונלי.

הנה שלושה פרמטרים אשר חשוב לשים לב אליהם בתכנון חלל העבודה הביתי:

1. תכנון פרטי ריהוט

הדבר הראשון עליו נחשוב לפני תכנון חדר העבודה הוא אילו פרטי ריהוט אנו זקוקים בחלל העבודה- כמה שידות נרצה, שולחנות, ספריות וארונות אחסון. מומלץ לשלב רהיטים אשר יתאימו לנו מבחינת פונקציות בהן אנו משתמשים בעבודה, ואף לשלב ביניהם.

כאשר אנו מתכננים פרטי ריהוט אלו חשוב לשים לב שאנו מעצבים רהיטים אשר יתאימו לצרכים שלנו- הנדסת אנוש, מגירות אחסון, מקום ייעודי למחשב ולמערכות השמע וכדומה. שולחן העבודה הוא הפריט הפונקציונלי ביותר בחלל, ולכן ניתן לתכנן אותו כראות עיניכם ולהטמיע בו פונקציות חדשניות ומגוונות. ניתן לתכנן בו חורים לכבלים, מקום לשני מסכים, הגבהה למקלדת וכדומה.

2. מקומות אחסון

אתגר נוסף בעיצוב ותכנון חלל עבודה ביתי הוא יצירת מקום אחסון נרחב ונוח, אשר יאפשרו לנו לשמור בקלות על הסדר.

הרעיון הוא להגדיר מקום עבור כל דבר בסביבת העבודה ולמנוע הצטברות של דברים על השולחן. זאת ניתן לעשות בעזרת ארונות קיר, ספריות ומדפים. בפריטים אלו ניתן לשלב מגוון חומרים וצבעים שונים, שישלימו את המראה הכללי של חדר העבודה.

אין ספק כי העבודה יעילה יותר כאשר סביבת העבודה נעימה ומאורגנת בצורה נכונה. בעיצוב חלל עבודה קטן חשוב לנצל את החלל בצורה אופטימלית. לדוגמה, ספרייה או מידוף לגובה הם פתרונות מצוינים לניצול שטח מצומצם.

3. חומריות וצבעוניות

ניתן לשלב בריהוט חדר העבודה חומרים מגוונים וצבעים שונים על מנת לשמור על תחושה נעימה בחלל, אך גם ליצור מראה מיוחד ומעוצב.

באמצעות שילוב כזה, תוך שמירה על הקו העיצובי של הבית כמובן, ניתן לקבל שילובי נגרות מעניינים וייחודיים, שיעניקו לחדר העבודה מראה מודרני וייחודי. רובנו נעדיף לתכנן חדרי עבודה בגווני עץ כהים, על מנת להשרות אווירה נעימה, רצינית ורגועה, אך בשנים האחרונות ניתן לראות שגם גווני האפור והקאמל שולטים ומאפשרים תכנון חדר עבודה נעים וטרנדי.

עבודה מהבית אומנם שוברת שגרה, אך עם זאת איננה קלה לאורך זמן. לכן, חשוב ליצור סביבת עבודה נעימה, שנעים לחזור אליה. השקיעו בריהוט, בעיצוב ובחומרים על מנת ליצור חלל פונקציונלי ומעורר השראה.

אצלנו בזדקה תקבלו ייעוץ מקצועי והכוונה במטרה לבנות פינת עבודה מעוצבת, איכותית ויפה, שתחזיק שנים רבות.