Our magazin

ארון לחדר שינה

מחדשים את סביבת חדר השינה? מחפשים אחר ארונות לחדר השינה? בשורות שלפניכם ריכזנו עבורכם מידע מורחב אודות כל האפשרויות העומדות לרשותכם למטרות הצבת ארונות בחדר השינה.

ארונות בגדים ואחסון לחדרי שינה

ארון הבגדים והאחסון בחדר השינה הוא למעשה אחד מפריטי הריהוט החיוניים ביותר ולכן הוא נמצא כמעט בכל אחד מחדרי השינה השונים בשטח הבית או הדירה, בין אם מדובר בארון פתיחה או הזזה ובין אם מדובר בארון המיועד ליחידת ההורים או ארון בגדים לחדרי תינוקות, ילדים, בני נוער או אפילו חדר האורחים.

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים, איכותי ומגוון של ארונות הזזה מיוחדים היכולים להתאים לכל חדר שינה כזה או אחר בשטח הדירה והבית וכל זאת במסגרת רכישת ארונות המשלבים בתוכן סגנונות עיצוביים שונים המותאמים לעיצוב הקונספטואלי של חלל החדר.

ארונות בגדים לחדר השינה – כיצד לבחור?

ארון בגדים לחדר השינה מומלץ לבחור בראש ובראשונה בהתאם לגודל השטח המיועד לצרכי הצבתו של הארון והיקף שטחי האחסון בתוך גוף הארון והתאמתם לצרכי האחסון השונים הנחוצים לכם. במקרים בהם מדובר בחלל חדר קטן שאינו מותיר מספיק מקום לדלתות הארון, אנו ממליצים לכם לבחור בארונות מסוג ארונות הזזה בהן דלתות הארון זזות לצדדים על גבי מסילת הארון.

כמו כן, חשוב לבדוק את איכויות הארון בהתאם לחומרי הגלם מהם הוא מיוצר, רמת הגימור של הארון, היקף שטחי אחסון פנימיים בגוף הארון וכדומה. חשוב לנו לציין ולהדגיש שקיים יתרון איכותי מובהק לכל אותם ארונות בגדים המיוצרים על ידי חברות המשלבות עבודת נגרות מקצועית לצורך ייצור הארון לבין ארונות המיוצרים במפעלי ייצור בהם לאורך כל שלבי הייצור (מלבד התכנון כמובן) לא קיימת מעורבות של איש מקצוע מתחום הנגרות.

פרמטר חשוב נוסף לבחירת ארונות בגדים לחדרי השינה הוא כמובן נושא המחיר ועלויות ההתקנה הנלוות לרכישת הארון. במקרים מסוימים מחיר ההתקנה נכלל כבר במחיר הרכישה של הארון ובמקרים אלו מומלץ לבדוק על ידי מי מתבצעת ההתקנה.

ארונות בהתאמה אישית ותכנון חדרי ארונות

כיום, אחת מהדרכים המומלצות ביותר לאבזור ארונות בחדרי השינה היא באמצעות רכישת ארונות, פתרונות אחסון בהתאמה אישית ו/או קבלת שירות מקצועי לצרכי תכנון חדר ארונות במידה ועומד לרשותכם אחד כזה כחלק בלתי נפרד מיחידת ההורים.

ארונות בהתאמה אישית הם למעשה הגדרה מקצועית לכל אותם ארונות אותן ניתן לרכוש במסגרת הליכי תכנון, עיצוב וייצור המותאמים עבורכם באופן אישי בהתאם לסוג הארון המועדף עליכם (ארונות פתיחה 2/4/6 דלתות, ארונות הזזה, ארונות עם דלתות מודפסות, ארונות המאובזרים במסכי טלוויזיה וכו), צבע הארון המועדף עליכם (ארון לבן, ארון כפרי בגוון עץ, ארון צבעוני בהדפסים, ארון מראה עם מסגרת מעוטרת וכדומה), גודל הארון, היקף שטחי האחסון בחלל הארון (מדפים מתכווננים, מדפים מודולאריים וכו), וכמובן, הסגנון העיצובי המועדף עליכם והמותאם ביותר לעיצוב הכללי של חדר השינה.