Our magazin

בחירת שיש לארונות אמבטיה

עיצוב חדרי אמבטיה הפך לעניין חשוב כמעט בכל בית – שלא כמו בעבר, כאשר חדרי האמבטיה היו פשוטים ולא הושקעה בהם מחשבה אודות העיצוב והמראה, כיום הדברים נראים לגמרי אחרת. תוך כדי העיצוב מרבים לבחון אפשרויות שונות של ארונות אמבטיה ובנוסף, נבדקת האפשרות של שילוב משטח שיש עם כיור ושילוב של יחידה זו עם ארונית איכותית.

איך בוחרים שיש

כחלק מעיצוב חדר רחצה מרהיב, נהוג לבחון סוגים שונים של ארונות אמבטיה. ארונות אמבטיה צריכים להיות יפים ואסתטיים וכמו כן, נוחים לאחסון פריטים שונים (מגבות, חומרי ניקוי, תמרוקים, כלי גילוח ועוד). ארונות אלה צריכים להיות גם עמידים בשל היותם בסביבה של מים ולחות המגיעים מהכיור ומהאמבטיה וכאשר בוחרים שיש – יש להתאים אותם זה לזה.

עיצוב מודרני הוא כזה שבו משתלב כיור גדול ואלגנטי משיש, המונח על פני ארונית אמבטיה מעוצבת ויפה. את אלה, ניתן לשלב גם עם ארון שירות נוסף או עם פתרונות עיצוב חכמים ומודרניים נוספים. חשוב מאוד לבחור בהקפדה את השיש לארונות האמבטיה המועדפים. בין היתר חשוב לבחור:

  • שיש חזק ועמיד, שיוכל להיות בשימוש לאורך זמן רב.
  • שיש יפה ומעוצב, בסגנון שמשתלב היטב עם אופי חדר הרחצה וכמובן, בסגנון המועדף על בני הבית.
  • שיש בצבע מרהיב עין, שמוסיף חן לחדר האמבטיה ומשתלב היטב גם עם הצבע של ארונות האמבטיה.

קוריאן – בחירה מתבקשת

רבים כבר שמעו על האפשרות לשלב שיש לאמבטיה איכותי במשטחי עבודה במטבחים חדישים. חשוב לציין כי קיים טרנד פופולארי לשלב את אותו שיש קוריאן הידוע והמשובח גם בארונות האמבטיה.

רבים מאוד ממליצים לשלב את שיש קוריאן עם ארונות אמבטיה באיכות מעולה. ההמלצות מגיעות מכל הכיוונים – מאנשים ששיפצו חדר רחצה ישן, כאלו שהזמינו חדר רחצה משופר לאחר מעבר לבית חדש, מאנשי מקצוע שמרכיבים ארונות לחדרי אמבטיה וכמובן גם מנגרים וחברות שמתמחים בהרכבת ארונות. הבחירה בקוריאן כשיש ומשטח לאמבטיה, שמשתלב נהדר עם ארון יפה, מוצלחת כל כך שכן:

  • מתקבל עיצוב אחיד, יפה ומשובח.
  • חדר הרחצה מקבל מראה אלגנטי, חדיש אך גם כזה שנחשב לשימושי מאוד. עם ארון יפה לאחסון וכיור איכותי וכן עם שיש מצוין – חדר האמבטיה נשמר מסודר, נעים ותמיד נקי.
  • נהנים ממראה מרשים, בלי פשרות ויחד עם זאת, בעל עמידות גבוהה. שיש קוריאן נחשב לחזק מאוד וביחד עם ארון מאיכות גבוהה זהו שילוב מוצלח מאוד.