Our magazin

דירת החלומות, בהתאמה אישית

הדיירים בפרויקט זה, זוג בגיל השלישי שילדיו עזבו את הבית, החליטו לממש את הרצונות, האהבות ונוחות שלהם בדירתם החדשה. "יכולנו לתכנן דירה שבעיקר מבוססת על הדברים שחשובים להם בהתנהלות היומיומית, דירה מפנקת, עם מטבח מאובזר שכיריים וכיור על האי וכך מאוד כיף לבשל, פינת אוכל גדולה וסלון מפנק." מספרת לנו המעצבת ענבל ברקוביץ.

את כל הנגרות בדירה ביצעה זדקה, החל מארונות קטנים שסוגרים נישות קטנות, כמו ארון מעילים בכניסה לדירה, כיסוי ארון חשמל, ארונות מזווה בממד, שממוקם מאחורי המטבח, ארון שירות בפרוזדור, חדר ארונות בחדר שינה הורים וחדרי רחצה. לחדר רחצה הורים נבחר ארון מרחף עם מגירות לשימוש נח, בעל חזיתות פורניר אלון צבוע שחור עם חירוץ לפי דוגמא.

אחד הדברים המיוחדת בפרויקט זה היא הכניסה לחדר רחצה ביחידת ההורים. לחדר רחצה נכנסים דרך דלת סתרים, הנמצאת בתוך יחידת ארונות בחדר שינה הורים, היחידה מכילה גם מבנה לטלויזיה, מגירות ודלתות לאחסון, וגם יחידת ישיבה לטואלט. כאשר הדלת סגורה, היחידה נראית כאילו היא יחידת ארונות מקיר לקיר התפורה לפי מידה.

"כמו כן  זדקה ביצעה ארון גדול מאוד ומורכב מאוד בקיר טלויזיה של הסלון. הקיר שאורכו יותר מ-6 מטרים מכיל ארונות אחסון, הכנה לכל הרמקולים, סיפרייה בעלת מדפים מדוקקים, ויטרינה עם תאורה, בעלת דלתות זכוכית ומסגרת מתכת שחורה, יחידת מזנון נמוכה וארוכה במישור עמוק יותר ובפורניר אלון מגוון. את גוון האלון בחרתי בתיאום עם גוון המטבח, כך שהדברים מתחברים ונסגרים בהתאמה אחד לשני." מציינת בפנינו ענבל ברקוביץ.

אנו בזדקה מאמינים כי ניתן להגשים כל חלום. החל מפריט נגרות קטן ועד ריהוטו של בית שלם- והכל בעיצוב ותכנון אישי.

עיצוב: ענבל ברקוביץ | צילום: אלעד גונן