Our magazin

דלתות פנים מעצבות מעץ

לדלתות פנים, יש נוכחות מרשימה ובולטת בחלל הבית, לכן אם הנכם במהלך שיפוץ הבית או שברצונכם לרענן את מראה הבית – זה הזמן לצאת לשופיינג ולרכוש דלתות פנים מעוצבות מעץ. חומר העץ, הינו ידוע כחומר חזק ועמיד לאורך שנים רבות וממנו ניתן למצוא מגוון רב של עיצובים מרשימים שלא מותרים מקום לדמיון. למעשה מדובר בחומר גמיש, ממנו ניתן לפסל וליצור מגוון דקורציות יפיפיות שישדרגו לכם את המראה הכללי של הבית.

מגוון צבעים ועיצובים מרשימים

המבחר הרב של דלתות פנים מעץ והעיצובים המרשימים, לעיתים יכולים לבלבל מעט, שהרי ישנם סגנונות שונים ומגוונים בשוק. אז מה עושים ואיך בוחרים? חשוב להגדיר מראש את הסגנון שאתם רוצים וחשוב שהוא יהיה זהה לסטייל ואופי העיצוב בביתכם. לדוגמא – אם ביתכם מעוצב בסגנון כפרי, יתאימו לכם דלתות מעץ מאסיבי בגווני עץ שונים, אך אם ביתכם מעוצב בסגנון הייטקיסטי נקי, יתאימו לכם דלתות עץ מלא צבועות בגווני לבן שונים עם נגיעות ניקל.

מהם הדגשים בבחירת דלתות פנים לבית?

בבחירת דלתות כניסה או פנים לבית, מעבר לחשובות בחירת עיצוב מרשים, יש צורך לוודא כי אכן הדלתות משמשות את המטרה לה הן נועדו ושהם אכן פרקטיות לצרכים שלכם. לכן, עליכם לשים לב לכמה פרמטרים החשובים הבאים:

  • יציבות ועמידות – על הדלתות להיות יציבות וחזקות, כך הם ישמרו לכם לאורך זמן רב, לכן אל תתפשרו על איכות העץ.
  • בידוד רעשים – דלתות הפנים נועדו בין היתר לתת פריטות לדיירי הבית, לכן עליהם להיות אטומות מפני יציאת וחדירת רעשים מחדר לחדר. זאת תוכלו לוודא על ידי רכישת דלת המכילה חומרים המבודדים רעשים.
  • אטימות – חשוב שדלתות הפנים יהיו אטומות למים, בעיקר כאשר מדובר בדלת המשמשת לחדר האמבטיה, הרי וודאי לא תרצו שכל המים ינזלו לתוך הבית במידה והאמבטיה גלשה.
  • תפקוד הדלתות – על הדלתות להיות נוחות בפתיחה וסגירה יומיומית ובעיקר בטיחותיות כאשר מדובר בחדר ילדים. מומלץ בחדר ילדים לרכוש מגן מיוחד שחלילה אצבעות הקטנטנים לא יתפסו בחריצים וגם ללא מפתח, כך הילדים לא ינעלו את עצמם בחדר.