Our magazin

הבית שמצא משפחה

עיצוב: יפעת אנג'ל | צילום: שירן כרמל

אנו שמחים להציג בפניכם פרויקט באחד מישובי השרון, במיקום נהדר, שהושכר כל שנותיו. הבית נרכש ועבר שיפוץ מסיבי יחד עם הלבשה חדשה.

בעלי הבית, עם זוג ילדיהם והחתולה, טיילו בהרבה מקומות בעולם. הם ביקשו להכניס לבית כמה שיותר מביקוריהם השונים. הבית מואר מאוד והגינה הרמונית ויפה. הוחלט על קיר טפט גדול בסלון בסגנון הסנטרל פארק, כדי לחבר אותו עוד יותר לגינה שבחוץ, וכך הוגדרו הצבעים העיקריים לאיזור הציבורי: שחור, ירוק, מתכת, חום ושמנת. יחד עם ספרים רבים שנצברו עם השנים, אוסף ינשופים מכל העולם וריהוט חדש משולב בישן הושגה צבעוניות נעימה.

סגנון הבית הקודם היה כפרי, הפעם בקשו הדיירים לשנות סגנון ולהגיע לקו מודרני-קלאסי. עם זאת, לבקשתם שולבו מספר פריטים וריהוט אותו אהבו במיוחד, כמו הארונית במטבח עם קומקומים וכוסות מאנגליה וצרפת.

הנגרות תוכננה לפי מידות הנישות, תוך התחשבות בצרכי האחסון (הרבים) אליהם נזקקו בני הבית. עבודת התכנון נעשתה תוך התאמה מלאה לצרכים ולמידות הבית. החומרים מגוונים, הפרזול ברמה גבוהה והתוצאה מעידה בעד עצמה.

לחדרי השינה תוכננו ארונות קיר מעוצבים, המשתלבים עם קירות החדרים ויוצרים מראה נקי ונעים. בחדר השינה של ההורים תוכננה כניסה נסתרת לחדר האמבטיה, המשתלבת בארון הקיר שתוכנן ויוצרת הסוואה מלאה.

בחדר הילדים שולבה פינת ישיבה ולמידה בהמשך לארון הקיר, המעניקה לנער את כל הפונקציות הכרחיות ללמידה נוחה ונעימה. הפינה כוללת מדף פתוח, מגירות ודלפק למידה מעוצבים בהתאם לגוונים שנבחרו לחדר השינה.