Our magazin

החידוש שכבש את עולם העיצוב

בשנים האחרונות חיפויי עץ תופסים חלק נכבד מעיצוב הבית, ומהווים כנקודה עיצובית דומיננטית בחלל. חיפוי עץ יכול להיות על כל פריט ובכל צורה- ארונות אמבטיה, חיפויי קיר, שידות, ארונות בגדים וכדומה.

חיפוי העץ מעניק מצד אחד מראה עיצובי יוקרתי ועל זמני, ומצד שני שומר על אווירה נעימה, חמה וביתית. החיפוי עשוי עץ איכותי השומר על צבעו ואיכותו גם שנים רבות אחר כך.

אנו שמחים להציג בפניכם חידוש טכנולוגי ומדהים בעולם חיפוי העץ- חיפוי עץ מחורץ. החיפוי עשוי מעץ גושני, כאשר החריצים נעשים בטכנולוגיית CNC , שהיא אחת מהמכונות המתקדמות בתחום העיבוד השבבי על ידי בקרה ממוחשבת.

מכונת ה- CNC היא מכונה לעיבוד שבבים וחיתוך של חומרים שונים, אשר מורכבת ממנועים המייצרים תנועת צירים וראש מסתובב, כאשר המחשב שולט על ה- CNC ומייצר את האובייקט/ החפץ הרצוי, תוך הרכבת כלים מסוגים שונים לצורך הסרת החומר. כך בזדקה אנו לוקחים את העץ הגושני הטבעי, ויוצרים לו את החירוצים הדרושים, בהתאם לרצון וטעם הלקוחות.

יכולת הדיוק בחיתוך CNC גבוהה ביותר ולכן גם מועדפת לביצוע חיתוך מדויק ואיכותי. אך תנאי הכרחי להפקת מוצרים איכותיים, בסיום תהליך העיבוד הוא, השימוש בחומרי גלם איכותיים. ככל שחומר הגלם יהיה איכותי יותר, כך יהיה המוצר הסופי איכותי יותר ותפקודו במערכת אליה הוא מיועד, יהיה מושלם.

בזדקה אנו יודעים לשלב חירוץ בעץ גושני בכל פריט נגרות שאותו תבחרו, ולהעניק לפריט את היופי והתחכום שבטכנולוגיה החדשה. מעבר לכך, אנו משתמשים בטכנולוגיה זו בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוח, כך שהחירוץ הוא מגוון ומיוחד.