Our magazin

הטרנדים הלוהטים בתחום של ארונות אמבטיה

התחום של ארונות אמבטיה בפרט ועיצוב חדרי אמבטיה בכלל, הוא תחום דינאמי המשתנה לעיתים קרובות. אף שלרוב השינויים אינם דרמטיים, הרי שהנראות שלהם גבוהה והם עשויים לשנות הן את המראה הכללי והן את האווירה בחדר האמבטיה. השנים האחרונות הביאו איתן שינויים לא מעטים בתחום של עיצוב חדרי אמבטיה, ובמאמר שלפניכם נסקור חלק מהשינויים הללו.

מה חדש בתחום ארונות אמבטיה ובתחום של עיצוב חדר אמבטיה? מהם הטרנדים כיום ואילו סוגי ארונות אמבטיה חדשים קיימים? מה סוג החומר המוביל כשמדובר בבניית ארונות אמבטיה מעוצבים? היכן ניתן להשיג ארונות לאמבטיה בהתאמה אישית לצרכים ולרצונות של בעלי הבית והדיירים בו? כל התשובות בשורות הבאות.

חידושים בתחום ארונות אמבטיה ועיצוב חדרי אמבטיה

תחום עיצוב חדרי האמבטיה הוא כאמור לעיל, תחום דינמי מאד. מה שגורם לשינויים התכופים באופי ובעיצוב של חדרי אמבטיה בכלל, ושל ארונות שירות לאמבטיה או ארונות אמבטיה בפרט, הם חומרים חדשים שנכנסים לשימוש מעת לעת, וטרנדים משתנים בתחום העיצוב.

דוגמה טובה לשינויים מעניינים של השנים האחרונות בתחום של ארונות אמבטיה מעוצבים, היא תוספת תאורה בארונות האמבטיה מצד אחד, והאפשרות להתאים את ארונות האמבטיה למגרעות וחללים שעד לא מכבר היו נותרים בלתי מנוצלים.

מצד שני, הטרנד המוביל כיום הוא התאמה מיטבית של ארונות האמבטיה והאביזרים בה לגודל החלל, והימנעות מרכישת מוצרי סטנדרטים מוכנים, שעלולים שלא להתאים לחדר האמבטיה שלכם, או לחילופין להתאים עבור חדר הרחצה, אבל לא באופן המושלם ביותר. בכל אחד מהמקרים, נוצר דיסוננס שאינו מאפשר לייצר הרמוניה, ואיתה הרגשה של שלווה ומנוחה, בחדר האמבטיה. לכן חשוב לבחור אביזרים לאמבטיה רק לאחר בחירת ארונות אמבטיה, על מנת להגיע לעיצוב חדר רחצה אחיד ומושלם.

המומחים של זדקה, נגרות בהתאמה אישית, אמונים על התאמה מיטבית של ארונות לאמבטיה, תוך התחשבות בחללים בלתי מנוצלים ומגרעות בקיר. "אם נתנו לך לימונים, עשה מהם לימונדה" אומר הפתגם. ואכן, המומחים שלנו יודעים לשלב היטב ארונות אמבטיה מעוצבים ולהפוך אותם לחלק אינטגראלי בחדר האמבטיה תוך התאמה מלאה לצרכים שלכם.

החומר המוביל בבניית ארונות אמבטיה

החומר המוביל בשנים האחרונות לעיצוב חדרי אמבטיה הוא דווקא העץ. עיצוב מושלם והתאמה של הארונות לגודל של חדר האמבטיה, מאפשרים להפוך את המקום הזה לחדר המנוחה המושלם אחרי יום עבודה עמוס, או לפני היציאה ליום עבודה חדש. יחד עם זאת, ניתן למצוא גם ארונות המשלבים חומרים נוספים, כגון: ברזל, זכוכיות, לייסטים ועוד מגוון חומרים, שמהם ניתן להפיק יצירת מופת איכותית, מרגיעה ופונקציונלית כאחת.

אם אתם מחפשים אחר עיצוב איכותי וחדשני של חדר האמבטיה, או ארונות לאמבטיה בהתאמה אישית, חברת זדקה היא המקום הנכון עבורכם. כדאי ליצור קשר כעת ואנשי המקצוע המיומנים של זדקה נגרות בהתאמה אישית, יחזרו אליך בהקדם. הם יסייעו לך בתכנון חדר האמבט או בתכנון ארונות אמבטיה מעוצבים ומותאמים אישית ויוציאו את התוכניות מהכוח אל הפועל. זאת, באופן המקצועי ביותר ותוך שירות וליווי אישי עד לתוצאה המושלמת ביותר עבור צרכי הלקוח.