Our magazin

היהלום השחור: קיר כוח עוצר נשימה

אנו נרגשים להציג בפניכם פרויקט חדש ומיוחד מבית המעצבת יעל שביט.
הפרויקט, עיצוב דירת פנטהאוז בקריית אונו, מתאפיין בקו עיצובי מודרני ויוקרתי. הדירה אותה קיבלה המעצבת הייתה מושקעת בריהוט יוקרתי ובמחשבה על פרטים רבים, אך עדיין הרגישה ריקה לבעלי הבית, שכן היה חסר מקומות אחסון, הרמוניה וקונספט מקשר.
בתכנון הפרויקט נגעה המעצבת בכלל החללים הציבוריים בבית ובחדרי השינה. יחידת הנגרות הבולטת ביותר בפרויקט היא ארון תלת מימדי, אשר תכננה המעצבת סביב קיר הטלוויזיה, מפריד בין החלל המרכזי לבין המסדרון.

צילום: מאור מויאל
"תפקידה של יחידת הנגרות היא יצירת חוט מקשר בין החללים השונים בבית. הארון יוצר זרימה בחלל הכניסה הכולל את פינת האוכל והכניסה למסדרון, במקום הקיר שחצה את המעבר בצורה מוחלטת." מספרת לנו מעצבת הפנים יעל שביט "בחרתי בזדקה לתכנון הנגרות בבית מכיוון שאני מרגישה שבזדקה יורדים איתי לפרטים הקטנים ביותר, ונותנים לי כמעצבת חופש יצירתי ורעיוני".
הארון התלת מימדי יוצר מעין קיר כוח בחלל, אותו אנו רואים החל מהכניסה לבית, ובכל החללים הציבוריים. מעבר להיותו ארון המיועד לאחסון, הוא פריט עיצובי ייחודי ויפיפיה, אשר יוצר חציצה מעניינת ועיצובית בין החלל המרכזי לבין החדרים הפרטיים.

חיפוי קיר דמוי אבן

מעצבת הפנים יעל שביט מספרת לנו "בחרתי לעשות את קיר הכוח בצבע שחור בעקבות הרהיטים אשר נבחרו לעיצוב הבית. הבחירות של הלקוחות היו ברהיטים ופרטים מונוכוכורטיים ואלגנטיים, אשר יצרו קו עיצובי מודרני. רציתי שקיר הכוח ימשיך את הקו העיצובי הנבחר לפרויקט, ועם זאת יהווה נקודה מרכזית וייחודית בחלל. פלטת הצבעים של הבית הינה אפור ולבן, ובצבע השחור מקפיץ ומשלים את העיצוב הכולל."
ביחידת הנגרות הזו המעצבת יצרה לדיירים מקום אחסון עבור פריטים רבים שלא היה להם מקום מוגדר בבית קודם לכן, לדוגמה: מעילים, אלבומי תמונות וכדומה.

בחדר השינה של הילדה הבכורה, תוכנן ארון בגדים סטנדרטי. על מנת ליצור ייחודיות, נוסף לארון מסגרת שחורה, המחברת אותו לגוונים של החלל ויוצרת קו עיצובי אחיד בחדר.

בחדר השינה של הילדה הקטנה, תוכננה יחידת נגרות מיוחדת במינה העוטפת את החלון, ויוצרת ספסל ישיבה לאירוח חברות, מקום לשבת ולקרוא, להתבונן. היחידה כוללת גם מגירות תחתונות, ארונות אחסון סגורים ומדפים פתוחים לחפצי נוי.
ממול ליחידה הזו, ממוקמת יחידת נגרות נוספת בהתאמה אישית, אשר כולל ארון ומתוכו יוצא שולחן כתיבה.

אנו בזדקה מתמחים בעיצוב ותכנון פרטי נגרות, ובאפשרותנו לייצר כל תכנון העולה בראשכם, בהתאמה אישית ומדויקת עבור הבית שלכם. אנו יודעים להעניק לנגרות את היופי והתחכום באמצעות טובי המעצבים וטכנולוגיה חדשה.