Our magazin

הלב העיצובי של הסלון: קיר כוח בעיצוב מודרני

 קיר הכוח הינו הלב העיצובי של הסלון, הוא הרהיט הדומיננטי ביותר בחלל זה והדבר הראשון שנשים אליו לב כאשר אנו נכנסים הביתה. בפרויקט חדש מבית המעצבת כרמית שקד, עוצב קיר כוח בסגנון מודרני ייחודי. הפרויקט הינו עיצוב דירה בת 5 חדרים למשפחה צעירה, זוג עם 4 ילדים.

הלקוחה ביקשה מהמעצבת פתרון עיצובי לאחסון פריטים בבית. "הפתרון המייחד את השפה העיצובית שלי, הוא ניצול קיר דומיננטי בחללים המשותפים, לרוב יבחר קיר הטלוויזיה. כל עוד יש שם "בשר" של מקום לניצול קיר נגרות עצום, השמיים הם הגבול" כך מספרת לנו מעצבת הפרויקט כרמית שקד.

 צילום: יונתן תמיר

קיר כוח אשר תוכנן לחלל הסלון עוצב בקפידה ובהתאמה אישית ללקוחות, הן ברמת האחסון והן בנראות העיצובית, המשלימה בצורה הרמונית לפלטת הגוונים של הבית.  הקיר כולל נישה ייעודית עבור הטלוויזיה, ומקומות אחסון נרחבים לבקשת בעלת הבית. על מנת ליצור נקודה עיצובית מעניינת בקיר הכוח, השאירה המעצבת יחידות חשופות לדקורציה. בתוספת תאורת הלד מצידי היחידה הפתוחה, אנו מקבלים מראה יוקרתי ויחודי לפריט הנגרות.

חלקו התחתון של קיר הכוח עשוי מעץ צבוע בתנור בצבע שחור, ומשלבת יחידות אחסון נסתרות, ומעליהן מדפים פתוחים עבור חפצי נוי ודקורציה. החלק התחתון מהווה קונטקסט לחלק העליון של קיר הכוח, העשוי מעץ בתנור צבוע בצבע לבן.

הבחירה בגווני שחור-לבן הינה קלאסית ומודרנית באותה נשימה. הניקיון שהגוונים משדרים יוצר תחושה הרמונית ושלווה, שהופכת אותו לסגנון שמתאים לכל מקום ולכל זמן.

"הלקוחות מאוד סמכו עלי שבחרתי לפנות לזדקה נגרות, מסיבה אחת פשוטה. אני שומרת על חזרתיות וכשיש חזרתיות משמע יש איכות ושירות" מסכמת לנו מעצבת הפנים כרמית שקד.