Our magazin

זדקה חוגגת יובל

לרגל חגיגות היובל אנו שמחים להציג בפניכם את סיפור הקמתה של החברה, התפתחותה עם השנים והגעתה לנקודה בה אנו נמצאים היום- כשהעץ הוא חלק מתכנון הבית.

אז איך הכול התחיל?

חברת זדקה הוקמה ב-14 למאי 1968, החברה התחילה את דרכה בתחום סגירת הנישות ע"י הקמת סניף קטן ברחוב דיזינגוף ת"א, שהציע למכירה 2 דגמים בודדים של דלתות עץ מתקפלות. תחילה, לא יוצרו הדלתות בארץ, אלא יובאו מחברת "קאזד" הצרפתית, שבהשראת שמה נולד השם "זדקה". עם השנים והתפתחות החברה הוקם מפעל ייצור גדול, ואיתו נפתחה החברה לתחום נוסף- ארונות הזזה.

"זדקה" הייתה החברה הראשונה בארץ שייצרה ארונות הזזה, ועם כניסתה לנישה זו, התרחבה החברה לכל הארץ וסניפיה נרכשו ע"י מספר זכיינים נרחב. במרוצת השנים עבר המפעל להרצליה פיתוח, דבר שהאיץ את קידום החברה ותרם להרחבתה. בתחילת שנות ה-80 התפרקה השותפות בין השלושה ויהושוע שורש נשאר לנהלה. בשנת 2003 חיפש שורש שותף שימשיך את דרכו וחזונו, וכך הצטרף אריק אלבז כשותף בחברה.

אריק החליט להיפתח לכיוונים נוספים, והגה את הרעיון לייצר ולשווק פרטי נגרות נוספים מלבד ארונות הזזה. נושא זה הבשיל לאיטו, ובשנת 2011 השיקה החברה את מוצריה הראשונים מפרי רעיונו, ביניהם ארונות אמבטיה, ספריות, חיפויי קיר, ארונות מעוצבים ונגרות בהתאמה אישית.

אריק שאף להעמיק את הקשר בין החברה לאדריכלים ומעצבים, וביסס בחברה שני פרמטרים בולטים שמשכו ומושכים עד היום את אנשי המקצוע אליה- שירות מצוין ומקצועי, ועיצוב ברמה גבוהה. במהלך כל הדרך הקפיד אריק לשמור על עקרונותיו תוך הקפדה ושימוש בחומרי גלם איכותיים- שאיפה לרמות ייצור, עיצוב ושירות הגבוהות ביותר. הרעיון המרכזי סביבו זדקה פועלת הוא מתן פתרונות יצירתיים לכל עבודות הנגרות בבית, תחת מעטה ושירות של חברה גדולה ואיכותית.

 

כיום עובדת החברה עם אדריכלים ומעצבים, ותיקים וחדשים, ומקפידה להעניק להם את הגיבוי והשירות הטובים ביותר. אולם התצוגה המרהיב של זדקה, המשתרע על שטח של 1000 מ"ר, ממוקם בפתח תקווה ומעניק שירות לכל רחבי הארץ.