Our magazin

חדר עבודה ביתי וייחודי

עם כניסתה של הטכנולוגיה לחיינו, רבים החליטו להעביר את חדר העבודה אל חלל הבית. בעקבות מגמה זו עלה הצורך לתכנן חדרי עבודה נוחים, מעוצבים ומושקעים, התואמים את הסגנון העיצובי של הבית.

הסדר והארגון, ההתאמה למשתמש, מערכות המולטימדיה ועיצוב החלל הם אלו שיעשו את ההבדל בתחושה ובפונקציוליות שמעניק חדר העבודה. בזדקה תוכלו למצוא את כל הפתרונות, הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פרקטית, שינעימו את השהות בחדר במהלך יום העבודה.

לחדר העבודה רצוי לבחור ריהוט בעל חזות סולידית שיתאים מבחינת אחסון ותפקוד לכל צרכינו. ניתן לשלב בריהוט חדר העבודה חומרים מגוונים וצבעים שונים  על מנת לשמור על תחושה נעימה בחלל, אך גם ליצור מראה מיוחד ומעוצב. כך ניתן לקבל שילובי נגרות מעניינים וייחודיים, שיעניקו לחדר העבודה מראה יוקרתי.

אחד הפריטים החשובים בחדר העבודה הוא שולחן הכתיבה- עקב השימוש הרב שנעשה בו, חשוב לעצב שולחן עבודה המותאם לצורכי המשתמשים- גובה נכון, מגירות אחסון, מקום ייעודי למערכת המולטימדיה וכדומה. שולחן העבודה הוא הפריט הפונקציונלי ביותר בחלל, ולכן ניתן לתכנן אותו כראות עיניכם ולהטמיע בו פונקציות חדשניות ומגוונות.

פרמטר נוסף וחשוב בחלל העבודה הוא יצירת מקום אחסון נרחב ונוח. אחסון של קלסרים, ספרים, תיקיות וכדומה יכול להיעשות ע"י ארונות מסוג ארונות קיר, ספריות ומדפים. גם בפריטים אלו ניתן לשלב מגוון חומרים וצבעים שונים, שישלימו את המראה הכללי של חדר העבודה.

בזדקה תוכלו לייצר לכם את פתרונות האחסון הטובים ביותר לחדר העבודה בהזמנה אישית, ולשלב חומרים ייחודיים ומעניינים יחד עם העץ.  בזדקה תקבלו ייעוץ מקצועי והכוונה במטרה לבנות פינת עבודה מעוצבת, איכותית ויפה, שתחזיק שנים רבות.