Our magazin

חדר עבודה מיוחד ופונקציונלי

עיצוב: סיסי זיו | צילום: איילת אניקס

איפה אנחנו נמצאים?

דירה בקומה 16 במגדלי אסותא בתל אביב. הדירה. 120 מ"ר, שייכת לבני זוג שעברו מאזור כפרי לעיר הגדולה לאחר שילדיהם עזבו את הבית.

מהו הסגנון העיצובי של הבית?

המטרה הייתה לייצר בית בעיצוב נעים, חמים, מחבק, אבל עדיין במראה נקי וקליל. המעצבת רצתה שהדירה תהיה תל אביבי ונעימה, חפה מקישוטיות יתר אך עדיין עם אמירה עיצובית.

האמירה זה החיבור של החומרים והשילוב שלהם. מהרגע שנכנסים לדירה מקבלים את החום ואת הקלילות של הרהיטים שנבחרו, מודרניים ומרחפים, היוצרים תחושת גודל בזכות הריחוף שלהם.

על תכנון הבית ופרטי הנגרות:

על מנת לייצר חדר עבודה בדירה זו, "גנבה" המעצבת סיסי זיו חלק מחדר השינה של ההורים, מה שיצר חלל צר וארוך. בעת תכנון פרטי הנגרות בחדר זה, שכללו 2 שולחנות עבודה וספריה גדולה, היה צורך לתת פתרון לשתי סוגיות: האחת, ניסיון לטשטש את המראה הצר והארוך של החדר והשנייה, לאפשר את פתיחתו וניקיונו של החלון שצמוד לאחד השולחנות.

הספרייה שתוכננה בעומק 40 ס"מ מרצפה עד תקרה, חובקת את החלל במראה אוורירי. חלקה סגורה וחלקה פתוחה, ואותה ממשיכים משני צידיה שולחנות באותו הצבע, המעניקים מראה המשכי המשתלב בצורה מושלמת עם גודל החלל. לסוגיית החלון ניתן מענה באמצעות יישום רגל השולחן שהוכנסה קמעה פנימה, מה שמאפשר את קיפולו של השולחן בעת ניקוי החלון.

הלקוחות, שעד לרגע ביצוע הנגרות בחדר זה, לא הבינו מה הם הולכים לקבל וחששו שהחלל יהיה צפוף מידי, הופתעו לטובה. זהו חלל שהם נהנים מאוד לשהות ולעבוד בו והכל הודות לתכנון מתוחכם תוך שיתוף פעולה בין סיסי המעצבת וחברת זדקה.

בחדר השינה של ההורים יושם ארון בגדים פינתי צבוע בצבע החדר. המטרה הייתה לתת לו מראה נקי ומשתלב ולא להבליט אותו, וזאת על מנת לאפשר פוקוס לפרקט (פיש-בון) ולמיטה.

בחדר הילדים, לעומת זאת, המטרה הייתה לקבל מראה מיוחד לארון הבגדים ושם, הושקעה מחשבה בצביעת הארון. וכך, התקבל ארון מעץ אלון שנצבע עם שקיפות מסוימת, ללא אטימות.

בחדרי הרחצה תוכננו ארונות אמבטיה במראה מינימליסטי, מרחפים ובצבע ניטרלי, על מנת לקבל תחושת ספא מרווח ומפנק.