Our magazin

חדשנית אך קלאסית: נגרות לדירה במרכז הארץ

אנו שמחים להציג בפניכם פרויקט חדש ומיוחד של מעצבי הפנים דדי ויפית ראובני, בעלי סטודיו לתכנון ועיצוב. הלקוחות בפרויקט זה הם זוג בגילאי ה-50 עם ילדה מתבגרת, שקנו דירה חדשה בראש העין. "אנחנו בתור מעצבי הפנים חברנו אל הדיירים לאחר שהם רכשו את הדירה על הנייר ולווינו אותם בכל התהליך של השינויים. 

לאחר קבלת המפתח המשכנו בשינויים שלנו עד לעיצוב המלא של הדירה.  ליווינו אותם בכל התהליך החל מהעבודה הצמודה על תכנון הבית וכלה בעיצוב הסופי של הדירה." מציינים בפנינו דדי ויפית ראובני.


הסגנון העיצובי של הבית הוא קלאסי ומודרני. כל החומרים והמוצרים נבחרו בקפידה בהתאם לדרישות הלקוחות ולסטנדרטים המצופים שעלו בתחילת התהליך.

צילום: אלעד גונן

שאלנו את המעצבים מדוע בחרו להגיע לזדקה בשלב התחלתי של עיצוב הפרויקט?

"כשראינו את התוכנית הראשונית של הדירה הבאנו שיש בעיה תכנונית בדירה הקשורה להעמדה המקורית של הסלון וכן בחדר בשינה ובמקלחת ההורים. הפנייה שלנו לזדקה הייתה ברורה מאליו, זדקה יודעים לתת לנו הן פתרון לכל דבר שנבקש, ובעיקר איכות ושקט הן לנו והן ללקוח."

על מנת לא לוותר על שטחי אחסון חשובים בדירה, היה ברור למעצבי הפרויקט כי חייב להיות ארון במעבר לחדר הרחצה בחלל חדר השינה. 

על מנת לעשות זאת באופן נכון ויצירתי ישבו המעצבים עם צוות המומחים שלנו ותכננו את הארון שלפניכם. הארון נבחר מפורמייקה בצבע תואם לצבע החדר, הכולל דלת נסתרת לחדר הרחצה. כך, כשהארון סגור מקבלים מראה של ארון קיר שלם, נקי ומעוצב, ובתוכו מסתתר מעבר לחדר רחצה שאינו מפריע לקו העיצובי הנקי בחדר.

לחדרי הרחצה תוכננו ארונות אמבטיה בהתאם לסגנון העיצובי בכל חלל. לחדר הרחצה הראשון תוכננה שידה בגוון ירוק ייחודי ושובר שגרה ולחדר הרחצה השני תוכננה שידה בגוון נעים וחם הכוללת פנית איפור.

לחדר העבודה של ההורים תוכנן ארון פורמייקה שחור, הממשיך לשולחן עבודה ומדפים תואמים. חדר העבודה תוכנן בהתאם לצרכים של הלקוחות ומשרה אווירת נוחות ושקט.