Our magazin

טיפים לבחירת ארונות לחדר השינה

חדר השינה הוא המקום החשוב ביותר בבית עבור בני זוג רבים, משום שזהו החדר המעניק להם את האפשרות לנוח בצורה האמתית ביותר, מבלי לחשוב על דאגות היומיום. יתר על כן, מדובר במקום בו מתחיל ומסתיים כל יום. לכן יש לחשוב על הפרקטיות של מקומות האחסון, משום שאין דבר שהורס את תחילת היום יותר מחיפוש ארוך מן הדרוש אחר פריט ביגוד כזה או אחר.

ארון לחדר השינה – אילו פונקציות עליו למלא?

כיום, לכל פריט ריהוט יש הרבה יותר מפונקציה אחת, ועד כמה שתפקידו של ארון מובהק וברור – גם כאן ניתן למצוא מקומות להרחבה ולייעול. ארון בעל מראה יהיה יותר פרקטי מארון ללא מראה, וארון בעל מקומות אחסון נשלפים יאפשר לשמור על סדר במהלך ארגון הבגדים הנקיים לאחר הכביסה והקיפול. כמו כן, כדאי לשמור על הבטיחות של בני הבית – את הארון כדאי לחבר לקיר באמצעות דבק אפקוסי, על מנת למנוע מצב של התנדנדות הרהיט או אפילו של נפילתו. הדבר מאפשר למלא את ארונות הבגדים בחפצים שונים עד כמה שניתן, ולנצל כל סנטימטר פנוי בו ללא חשש.

מאפיינים נוספים של ארון בחדר שינה

מלבד השימוש החיצוני, ארון בחדר השינה ממלא גם תפקיד חשוב ברמת האסתטיקה. על מנת שהחדר כולו יהיה מזמין ונעים, יש לבחור ארונות העשויים מחומרים המשלימים בצורה נאה את שאר הריהוט בחדר כמו מיטה מעוצבת למשל. לעיתים ניתן לרכוש את הריהוט כולו כמקשה אחת, אך לא תמיד פתרון זה מתאפשר, ובמקרים אלה יש להתאים את הארון לריהוט הקיים, או להיפך. כך או כך, יש ליצור מצב בו יש מספיק מרחב בין המיטה לארון, על מנת שיהיה נוח להחליף בגדים ולפתוח את כל הדלתות ללא הפרעה.

כללי בטיחות נוספים עבור ארונות

מלבד ההמלצה לחבר לקיר באמצעות דבק אפוקסי, נמליץ גם להקפיד על מספר כללי בטיחות נוספים שיעזרו לכם להפוך את הבית שלכם למקום כמה שיותר בטיחותי. לשם כך, חשוב מאוד לחבר את הארון על פי ההנחיות ובצורה בטיחותית. לחיזוק נוסף מומלץ גם להדביק את הקיר האחורי לצדדים, בכדי למנוע מצבים שבהם הקיר האחורי מתנתק משאר הארון בגלל עומס הדברים. באופן כללי, מומלץ לרכוש ארונות העשויים מקשה אחת, וכן להדביק אותם לקיר. כך תוכלו להיות בטוחים שהארון מחובר בצורה תקינה ועמידה. בחירה בארונות העשויים מהעץ המשובח ביותר תאפשר תוחלת חיים ארוכה של הרהיט ושימוש יעיל בו ברמה היומיומית – ארון הוא הרי אחד מהפריטים החשובים ביותר בחדר, והוא ישמש אתכם למשך שנים ארוכות – אל תחסכו עליו.