Our magazin

יוקרתי ומלא בסטייל: מגוון פרטי נגרות לבית פרטי ברעננה

אנו נרגשים להציג בפניכם פרויקט חדש ומיוחד מבית המעצבת יפית רותם.
הפרויקט הינו עיצוב בית פרטי ברעננה עבור זוג ושלושת ילדיהם. בתכנון ועיצוב הפרויקט, נדרשו שינויים רבים על מנת להתאים את הקו העיצובי של הבית לדיירים החדשים.

הסגנון הקיים בבית היה מיושן ואינו ירד לפרטים הקטנים, ולכן נעשו שינויים רבים. סגנון העיצוב הנבחר לבית הינו מודרני, עכשווי וצעיר, ועם זאת יוקרתי ומלא בסטייל.

לבית תוכננו מגוון פרטי נגרות, החל מקיר כוח לסלון ועד ארונות לחדרי הרחצה. מעצבת הפנים יפית רותם מספרת: "בחרתי בזדקה כי רציתי לייצר עושר של חומרים, פרטים מורכבים כמו קירות סרגלים שהם דקורטיביים אבל גם פונקציונליים. הפריטים השונים בבית הזה דורשים דיוק מירבי והתאמה מושלמת וידעתי שעם זדקה הכול אפשרי ולא יהיו מגבלות חומר ועיצוב."

קיר הכוח אשר תוכנן בחלל הסלון כולל אלמנט נגרות ארוך ומלא אחסון לכל אורכו של הקיר. הפריט מהווה כאלמנט דומיננטי בחלל הסלון, וכולל נישה לטלוויזיה, הרבה ארונות אחסון (לפי בקשתם של הדיירים), ומשלב בתוכו גם ספרייה פתוחה לדקורציה וחפצי נוי.

חלקו העליון של הקיר מורכב מסרגלי עץ אלון. הבחירה בעץ לקיר הכוח נעשתה על מנת להוסיף אלמנט של חמימות לחלל המרכזי בבית, שכן הרצפה הינה רצפת שיש הנותנת מראה קר יותר. חלקו הימני של קיר הכוח הוא מעין ספסל בצבע שחור, שהוא המשך של הקיר ונמשך עד לפינת האוכל.

בכניסה לבית תוכננה יחידת נגרות המהווה ארון אחסון עבור תיקים ונעליים. חלקו של הארון הוא ספסל ישיבה, המשמש רבות את דיירי הבית. חלק נוסף של הארון הינו ארון חשמל, המוסתר מאחוריי הארון המעוצב.

בפרויקט תוכנן חדר עבודה לבני הזוג, אשר לעיתים עובדים מהבית. לחלל תוכנן שולחן אשר יוצא מנישה ייעודית בתוך הארון, הכוללת גם מדפים לאחסון החפצים האישיים מלבד היותה של יחידת הנגרות פונקציונאלית ונוחה לעבודה, היא אסתטית ומעוצבת בהתאם לקו העיצובי של הבית כולו.

ביחידת ההורים בחרה המעצבת לחדר הרחצה פלטת צבעים בגווני שחור לבן עדינים ומודרניים. הארון בחדר הרחצה בעל חזית מחורצת של סרגלים, שזהו אלמנט מרכזי החוזר בבית בנגרות, והוא בנוי מעץ צבוע בשחור, על מנת להמשיך את הקו העיצובי המודרני והיוקרתי. בחדריהם של שלושת הילדים תוכננו ארונות בגדים לפי הקו העיצובי של החדרים.

בשירותי האורחים בחרה המעצבת להחליף את האריחים ואת התאורה והם שופצו לחלוטין. את החלל מעל הקיר הנמוך של האסלה ניצלה המעצבת עבור ארון אחסון לנייר טואלט. לארון נבחר צבע שחור, והוא בעל שתי דלתות מחורצות, על מנת להמשיך את הקו העיצובי של החירוצים המופיע גם בקיר הכוח בסלון. בנוסף, הוסיפה המעצבת מדף מעץ אלון לכיור, מוטיב נוסף שחוזר בקו העיצובי בבית.

אצלנו בזדקה תוכלו למצוא מגוון פרטי נגרות מעוצבים ופרקטיים, אשר יהפכו את הבית שלכם לבית מעוצב, נוח ופונקציונלי.