Our magazin

נגרות ייחודית עם נגיעות אורבניות – פרויקט חדש מבית אורנה פוריץ

 אנו גאים להציג בפניכם פרויקט חדש ויפייפה מבית המעצבת אורנה פוריץ. כחלק מהפרויקט נעשו שיפוץ, הרחבה ועיצוב של בית פרטי הממוקם ברעות, עבור זוג ושלושת ילדיהם. לביתם החדש נבחר קו עיצובי מודרני בשילוב נגיעות אורבניות, כאשר פרטי הנגרות המגוונים כוללים שילוב של חומרים, טקסטורות וסגנונות שונים, המעניקים לבית את האורבניות הרצויה. כל אחד מפרטי הנגרות שעוצב בהתאמה אישית, שונה מהשני בצבעו ובנראותו, אך עם זאת כולם מדברים באותה שפה עיצובית שבחרה המעצבת.

צילום: איתי בנית

בחלל הכניסה לבית, תוכנן ארון ייחודי בעיצוב ובהתאמה אישית מתחת לגרם המדרגות. יחידת נגרות זו היא הפריט הראשון שרואים כאשר נכנסים לבית. היא משתלבת בצורה הרמונית בחלל, בזכות המראה הקלאסי והנקי שלה, ותורמות למראה האלגנטי והמוקפד. היחידה משתמשת כמקום אחסון חשוב עבור דיירי הבית, ומנצלת את השטח מתחת לגרם המדרגות, שלרוב אינו מנוצל כראוי. הארון בעל מידות גדולות במיוחד ומשמש כיחידת אחסון מרשימה ופונקציונלית. דלתותיו פונות לכניסת הבית, ולכן בחרה המעצבת צבע התואם לגוון הקיר, על מנת שישתלב וייצור מראה נקי בחלל. לארון נבחרו ידיות אינטגרליות מינימליסטיות על מנת לשמור על השתלבותו הנעימה בחלל.

 לחלל הכניסה תוכנן ארון נוסף, גבוה במיוחד, בגימור צבע בתנור הכולל חריטות סימטריות לפי בקשתה של המעצבת. הארון נבחר בגוון שחור מאט משי הכולל ידיות חיצוניות בגימור מוכסף, ומשמש לתליית מעילים, אחסון נעליים וכדומה. לחלל הסלון תכננה המעצבת ארון קונסולה בגוון כחול ייחודי ולא שגרתי, בגימור צבע בתנור, היוצר נקודת עניין ייחודית בחלל מלאת בצבע.

לסוויטת ההורים תוכנן ארון בגדים כפול, בגימור צבע בתנור התואם לצבע הקירות, על מנת ליצור מראה נקי ואסתטי. הארון מורכב ממספר יחידות, שחלקן שקופות בעלות זכוכיות בגוון אנטי סאן, הכוללות תאורה פנימית ומסגרת מתכת מדוקקת בצבע שחור. השילוב בין האטום לשקוף יוצר ייחודיות ומשחק בין חומרים, גוונים והרכבים. בתוך הארון הצמוד לצד חדר ההורים קיימת יחידת מיזוג אויר. לכן, הארון תוכנן בקפידה על מנת שיוכל להסתיר את המאייד של יחידת מיזוג האוויר ולתת לו אפשרות לשתי פתיחות של זריקת אוויר: האחת לכיוון חדר השינה, והשנייה של אוויר חוזר הבא לידי ביטוי בחציצה של פסים סימטרית לאורך החלק העליון של הארון.

לחדר הרחצה של ההורים תוכנן ארון בעיצוב אישי, בגימור עץ פורניר אלון מעושן. יחידת הנגרות מתוכננת לפרטים וכוללת מקומות אחסון רבים, מגירת כביסה, שני כיורים, ומגירות . על מנת ליצור את המראה המודרני הותקנו ידיות המשלבות גם ידית עגולה וגם ידית מלבנית.

 אנו מזמינים אתכם להגיע לאולם התצוגה שלנו, להתרשם ממגוון פריטי נגרות בעיצובים מובחרים. פריטי הנגרות של זדקה מגיעים במגוון סגנונות ועיצובים, בהם משולבים חומרים שונים ומיוחדים. אצלנו תוכלו למצוא את כל פתרונות העץ לבית: החל מקירות כוח, סוגי ארונות, ארונות אמבטיה, ספריות ועוד.

 לחדר השינה של הילדה תוכנן ארון בגימור פורמייקה בגוון אפור בהיר, ואילו פנים הארון בגוון גרפיט אפור כהה. הארון תוכנן בצורה קפדנית עבור צרכיה של ילדה מתבגרת וכולל מגירות רבות ואחסון רב. בנוסף, לחדר הרחצה של הילדים תוכנן ארון רחצה מיוחד במינו, כפול בגודלו מהמידה הסטנדרטית, דבר האפשר למעצבת להוסיף שני כיורים שקועים מבטון. הארון נעשה בגימור צבע בתנור, בגוון מרווה ירוק, וכולל ידיות ייחודיות בגוון שחור.