Our magazin

כיצד מתכננים דירה מושלמת עבור אישה קרייריסטית? בדיוק כך. פרויקט חדש מבית המעצבת שביט אלימלך

כשמתחילים לתכנן פרויקט חשוב לדעת להתאים אותו עבור הלקוחות שלנו, על מנת שכל פינה בבית תתאים להם באופן הרמוני.. ממש כמו בפרויקט החדש והיפיפייה שלפניכם מבית המעצב שביט אלימלך.

הפרויקט הינו עיצוב דירת גג, בפרויקט העוגן הנמצא למול נמל חיפה. הדירה עוצבה עבור אישה קרייריסטית בעלת מסעדה ביפו, אשר רוב שעות היום עסוקה במסעדה, וחלמה על ממלכה פרטית ושקטה משלה כשחוזרת הביתה. הצורך המרכזי של הלקוחה היה ליצור מגוון מקומות אחסון לכל אוסף הבגדים, הנעליים והאביזרים שלה, וליצור חלל עם הרבה מרחב, ואווירה חמה ואלגנטית.

צילום: אורי אקרמן

"לפרויקט מיוחד כזה בחרתי לצידי את הספק שהכי מתאים לדעתי – זדקה! יחד עם זדקה יצרנו סוויטה אלגנטית ושיקית במיוחד, תכננו כל רהיט בקפידה החל מחלוקה וכלה מבחירת החומרים והצבעים." מספרת לנו מעצבת הפנים שביט אלימלך.

לחלל הרחצה תוכננה יחידת מגירות סולידית ואלגנטית בגוון אבן רגוע צבוע בתנור. לצידה, נבחרו אריחים כהים עם גידים, המתחברים בצורה הרמונית עם הארון, אשר יוצר נקודת אור בחלל. הארון משתלב יפה משטח וכיור כהים ונותן ביטוי לאווירה הדרמטית שרצתה המעצבת ליצור.

ארון הבגדים בסוויטת השינה תוכנן כחלק ממערכת מרכזית פונקציונלית של ארון, שידות ואחסון מעל המיטה. הארון עוצב בצבע שחור מט צבע בתנור, ולו חזיתות זכוכית על מנת ליצור ייחודיות ואלגנטיות. לחלק הפנימי של הארון נבחר פורניר אלון בהיר יותר, אשר משדר חמימות ומתכתב עם הפרקט. לארון הוסיפה המעצבת תאורה פנימית, הנותנת תחושה מזמינה ונוחה לשלוף אחד מאוסף התיקים היוקרתיים, הביגוד והנעליים.

על מנת לייצר נקודה ייחודית עיצובית בארון, חזיתות גב המיטה מחורצות פסים ומכילות את אוסף הנעליים של הלקוחה. השידות לצד מיטה תוכננו בקווים נקיים ופשוטים, על מנת שישתלבו בארון בצורה אסתטית כחלק מהמערכת הפונקציונלית. 

הדובדבן שבקצפת הוא אי ייחוד במרכז הסוויטה. המעצבת רצתה לשבור את הגוונים הכהים שבחלל, ולתת נקודת צבע נועז וייחודי באמצעות אי מרכזי בגוון כתום בצביעה בתנור ופורניר עץ אלון בחלקו הפנימי.

האי מחולק למגירות בגבהים שונים, המתואמים לפי צרכי הלקוחה. חלקו העליון של האי הוא המעניין ביותר- הוא שקוף ומחולק מבפנים, ובכך נוצרת מעיין תצוגה נוחה של אביזרים כגון תכשיטים וחגורות, וכן יתאפשר ללקוחה לבחור את הפריטים בקלות, וכמובן שהם אינם צוברים אבק.

כל הקו העיצובי של החלל תוכנן בקו נקי, מודרני והכי חשוב חם ומזמין, וזאת על ידי שילוב מגוון חומרים וצבעים ייחודיים. אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו יחד עם לקוחותיכם ולעצב את פרטי הנגרות לפרויקט הבא שלכם יחד איתנו.