Our magazin

לא רק לבתי מגורים: פרטי נגרות ייחודים לחנות תאורה מעוצבת

 אנו רגילים לראות נגרות בעיצוב ובהתאמה אישית בבתים ודירות, אך מה קורה כאשר שמכניסים אותה לחנות תאורה ייחודית?

לפרויקט מיוחד זה, חנות תאורה חדשה שנפתחה בימים אלו, בחרה המעצבת יפעת אנגל לתכנן ביחד איתנו מגוון פרטי נגרות בעיצוב ובהתאמה אישי. בחנות, עיצוב הנגרות יוצר תחושה של חלל חם ומזמין, כאשר בכל מקום נתלים גופי תאורה ייחודיים, תוך שהם מוצגים באופן טבעי בחלל. כך, הצרכן יכול לחוות את האור ואת האווירה הייחודית של כל גוף תאורה בצורה מלאה.

 הקו העיצובי של החנות משלב אלמנטים ביתיים, נעימים וחמים. מעטפת החנות צבועה בצבעי הלוגו – שחור ולבן, וכך גם פרטי הנגרות, המשלבים בתוכם עם עץ על גווניו השונים. פרטי הנגרות בחנות עוצבו ונבחרו בקפידה על מנת להדגיש את תחושת הביתיות. שילוב של גמר פורמייקה וצביעה בתנור יצר מראה ייחודי ומרשים, הבא לידי ביטוי בפרטי הנגרות.

צילום: עודד סמדר

לחנות תוכננו שתי ספריות בעיצוב אישי, כאשר לכל אחת מהספריות תפקיד שונה לגמרי: לחלל הסלון תוכננה ספרייה בעיצוב ובהתאמה אישית, אשר כוללת מקומות אחסון נסתר רבים עבור תיוקי החנות. הספרייה כוללת נישה ייעודית עבור טלוויזיה ומולטימדיה, ומקום לקמין חשמלי הספרייה עשוי עץ בצבע שחור בשילוב של פורניר עץ אלון.

הספריות הפתוחות בחלל המרכזי לעומת זאת, משמשות לתצוגת גופי תאורה בסגנונות שונים ומהוות פריט עיצובי בחלל. הספריות מעוצבות בחלוקה א-סימטרית, כך שנוצר לנו מראה דרמטי, מודרני וחמים.

 

לחדר ההלבשה תוכנן ארון עשוי מפורמייקה בשילוב דלתות זכוכית שחורה ותאורה נסתרת. לארון תוכננו ידיות רוכבות, על מנת ליצור מראה ייחודי ובולט בחלל.

 

עיצוב הנגרות בחנות מדגים כיצד ניתן להשתמש בנגרות יצירתית כדי ליצור חלל ייחודי ומזמין, ובעיקר פרקטי. התוצאה היא חנות תאורה שאינה רק מקום לרכישת תאורה, אלא גם מקום לחוויה ייחודית וחמימה.