Our magazin

מהו הסוד של חיפוי הקיר?

כיום, בעת עיצוב הבית, אנו משקיעים משאבים רבים בתכנון ועיצוב פנים שישרת את הדיירים למשך שנים רבות, ושיהיה ייחודי ויוצא דופן לבאי הבית. 

אחת הדרכים המעניקות לנו עיצוב עמיד לאורך שנים וייחודיות רבה היא שימוש בעץ, ובפרט בחיפויי עץ. את חיפוי העץ ניתן לשלב כמעט בכל חלל בבית, המעניק מראה חם ונעים אך שומר על עוצמה וייחודיות.

אחת הסיבות לפופולריות של חיפוי העץ מצויה בעובדה שהוא חומר עמיד, על זמני מבחינה עיצובית, המשדר יוקרה ואיכות. העץ משתלב עם מגוון סגנונות עיצוב – החל מסגנון מודרני ועד סגנון כפרי – וניתן לשילוב עם מגוון חומרי גלם שונים ומיוחדים – אבן, ברזל, נירוסטה, זכוכית ועוד.

העץ הוא חומר חי, המעניק לנו את היכולת ליצור מגוון ויזואלי ייחודי בכל פריט ופריט. תכונה זו, בשילוב טכניקות עיבוד וליטוש ייחודיות, חיתוכים שונים, צביעות שונות ועוד, מאפשרים לנו ייחדיו להעניק את המראה הרצוי באמצעות חומר טבעי, בריא ואסתטי.

אז היכן נעדיף למקם חיפויי קיר?

חלל ציבורי (קיר כוח) – כאשר אנו רוצים ליצור קיר דומיננטי בחלל, אם זה בחלל המטבח או הסלון, נוכל לחפותו באמצעות חיפוי עץ מעוצב ומיוחד לקיר

החיפוי צריך להשתלב באופן הרמוני עם שאר הריהוט בסלון אך למשוך אליו את רוב תשומת הלב. לכן, נבחר את צבע החיפוי מסקאלת הצבעים שנבחרה לחלל, אך נכניס טוויסט בטקסטורה או במרקם שלו, על מנת להבליטו מכל השאר.

חדר שירותים- לרוב אנו חושבים שעץ ומים לא הולכים יחד, אך אנו בזדקה משלבים עם חומרי גלם טקסטורות ולאקות ייחודיות, העומדות בסטנדרט גבוה מאי חדירת מים ולחות. 

ניתן למקם את חיפוי הקיר מעל האסלה עצמה, דבר היוצר מראה המשכי ונעים, ותורם להסתרת האלמנטים של מערכת ההדחה שלרוב מקלקלים את עיצוב חדר האמבטיה.

חדר שינה- חיפוי קיר בחדר השינה יכול לשמש אותנו באופן פונקציונלי מעבר לשימוש הדקורטיבי. על ידי בחירת קיר חיפוי נכון ניתן להשתמש בחיפוי כבסיס לתליית טלוויזיה או כמחיצה בין חללים בתוך חלל השינה. 

חיפוי העץ מעניק חום ותחושה נעימה לחלל השינה ומאפשר לדיירים ליהנות מתחושה ביתית ומפחות קירות לבנים ותחושה קרירה.

חשוב לציין כי חיפוי כי ניתן למקם בכל חלל שתבחרו, ושימושיו הם מגוונים הן בפן הפונקציונלי והן בפן העיצובי.

בזדקה, ישנן טכנולוגיות מתקדמות של עבודת נגרות עם עץ, המאפשרות מגוון אפשרויות מרהיבות של חיפוי עץ לקיר פנימי, אשר יכול להפוך כל פינה למעניינת ומיוחדת. בזדקה החומר, הגימור ואיכות העבודה יעניקו לחיפוי שתבחרו את המראה הרצוי באופן המושלם ביותר.