Our magazin

מודרנים, חדשניים ואלגנטיים: מגוון פרטי נגרות לדירת פנטהאוז בשרון!

אנו נרגשים להציג בפניכם פרויקט חדש ואלגנטי מבית המעצבת רונית גולדפריד.
הפרויקט הינו עיצוב ותכנון דירת פנטהאוז בשרון, אותו המעצבת מלווה כבר למעלה משלוש שנים. הדירה הינה דירת 5 חדרים עם מרפסת גדולה אשר הוסבה לדירת 4 חדרים גדולה ומשודרגת. לאחר קבלת המפתח הדירה עברה שדרוג נוסף, שבא לידי ביטוי בהנמכות התקרה, בהתקנת הקמין, המטבח, בחיפויי הקירות , בבחירת התאורה, הנגרות, מטבח החוץ והריהוט. הפרויקט כולו מתאפיין בקו עיצובי מודרני, חדשני ואלגנטי.

צילום: עמית גושר

תכנון הדירה נעשה במקביל לתכנון הנגרות, על מנת שכלל פרטי הנגרות שתוכננו ועוצבו יותאמו בצורה מושלמת לתכנון הפנים. מעצבת הפרויקט רונית גולדפריד מספרת: "זדקה אפשרה תכנון מוקדם, מדידות בשלושה שלבים לפי התקדמות הפרויקט, והתקנה בשלושה ימים של כל פריטי הנגרות החל מארונות בגדים, ארונות נעליים וארון שירות, ספריות ושולחנות עבודה, חיפוי קיר לחדר השינה בשילוב שידות, ארונות רחצה, ארון משולב ויטרינות בפינת האוכל וספריה לצד הקמין."

בסלון עוצבה ספרייה מיוחדת אשר נבחרה בגוון שחור, על מנת שתוכל לבלוט לצד חיפוי השיש לקיר הכוח, שנבחר בגוון תכול/אפור לחיפוי קיר הקמין כולו. הספרייה עוצבה ללא גב, על מנת לאפשר לשיש להציץ מבעד התאים הפתוחים. בנוסף, הספרייה משלבת מבנה תחתון סגור המייצר מקום אחסון, ואילו בחלקה העליון מדפים פתוחים עבור חפצי נוי.

לפינת האוכל תכננה המעצבת ארון אחסון המשלב ספרייה. חלקו התחתון של פריט הנגרות הינו ארון סגור המאפשר מקום אחסון רב. חלקו העליון מורכב מדפים בשילוב חזיתות זכוכית ומסגרות אלומיניום, ושם מאוחסנים כל כלי האירוח בסטיילינג אשר נבחר בקפידה לפי גודל התאים והמראה הכללי.

בפרטי הנגרות בפרויקט שולבו אלמנטים ייחודיים רבים, כגון שימוש בחזיתות צבועות ובפורנירים יחודיים ומחורצים בטקסטורה מעניינת אשר תרמו למראה היוקרתי של פרטי הנגרות ולקו העיצובי המודרני של הבית.

בחלק מפרטי הנגרות שילבה המעצבת תאורה נסתרת בין המדפים, על מנת להאיר את פנים הארון או את ויטרינת הזכוכית המעושנת. תאורה ייחודית זו הוסיפה מראה מעניין וייחודי לנגרות בבית.

לחדר השינה תוכננו מספר פרטי נגרות: לגב המיטה נבחר חיפוי קיר בגוון אגוז. גוון האגוז העמוק נבחר כדי לשוות לחדר מראה יוקרתי ואלגנטי. הפורניר הנבחר הוא פורניר מנוסר בעל טקסטורה מעניינת, היוצרת עניין וייחודיות בקיר הפנוי ביותר בחדר. לצד המיטה תוכננו שידות תלויות, בגוון עץ אגוז, אשר מאפשרות אחסון רב וממשיכות את הקו העיצובי של חדר השינה.

לחדר הרחצה תוכננו ארונות מרחפים להשלמת הקו העיצובי המודרני של הבית כולו. הארונות נבחרו בגוון כהה בשילוב משטחי קוריאן לבן על מנת ליצור קונטרסט בין גוון האריחים לבין פרטי הנגרות בחדר הרחצה.

במסדרון הבית תוכננו ארונות נסתרים. כל הארונות האלו משמשים לאחסון של ארונות חשמל שכן זה בית חכם, אחסון של מצעים, מגבות, נעליים ושאר הפרטים של דיירי הבית.

כלל הארונות תוכננו במראה אחיד בגוון ובקו אפס עם הקיר על מנת שלא יבלטו במראה שלהם ובנוכחות שלהם במסדרון הבית.

"לכל פריט נגרות היה צורך לתת מענה למיזוג אוויר נסתר, אפשרות לאוויר חוזר, של ניקוזים וקבילה של חשמל, בשילוב מערכת חשמל חכם" מספרת לנו מעצבת הפנים רונית גולדפריד. "חברת זדקה בעזרתו של ניסים יודעת לתת פתרונות מסוג זה מבלי לפגוע בעיצוב ובאסתטיקה של פרטי הנגרות. שילוב בין תכנון נכון, ליווי ומתן מענה בשעה שכל בעלי המקצוע נכנסים לעבודה בדירה, חשוב ביותר לקהל האדריכלים והמעצבים וכמובן ללקוחות הקצה, שהתמורה מצדיקה את המאמץ וההשקעה."

רוצים לתכנן את פרטי הנגרות שתמיד חלמתם עליהם? אנחנו בזדקה נגשים לכם את החלום!