Our magazin

מודרני, חם ולא שגרתי – עיצוב בית פרטי בלהבים

לא מעט אנשים חולמים על טיול מסביב לעולם, אחרים על אוכל טוב.. ויש כאלו שחולמים על בית מעוצב ויפיפה שיעניק להם מקום חם ונעים לחזור אליו בכל יום. אנו שמחים להציג בפניכם פרויקט בדיוק כזה – בית פרטי בלהבים מבית המעצבים דדי ויפית ראובני, שתוכנן בקפידה רבה ובהתאמה אישית ללקוחותיהם. הפרויקט תוכנן ועוצב עבור זוג וילדם, בסגנון מודרני וחם, בו מטרת העל של מעצבי הפרויקט הייתה להעניק תחושת חמימות לדיירי הבית, ולהפוך אותו למקום הקרוב ביותר לליבם.

בתחילת התהליך פנו זוג המעצבים יחד עם לקוחותיהם אלינו, במטרה לתכנן מספר פרטי נגרות בהתאמה אישית לחללי הבית. המטרה הייתה לספק פתרונות אחסון מעוצבים, שיתאימו לסגנון העיצובי הנבחר וישלימו את החסר. לסוויטת ההורים תוכנן ארון קיר המשלב צבע ודלתות זכוכית.
הארון עשוי פורמייקה, ושילובן של דלתות זכוכית יוצר עניין בחדר השינה. בהתאם לארון, צבע החלל נבחר בגוון זהה, וזכות שילובם של פרקט וטפט מיוחדים, נוצרת הרמוניה רגועה בחלל.

צילום: אלעד גונן

בנוסף, לחדר הילדים תוכנן ארון לבן עם ידיות פתיחה שחורות. על מנת ליצור טוויסט עיצובי ומעניין, שולבה בדופן הארון ספרייה בעלת מדפים פתוחים עבור ספרים וצעצועים. בזכות היכולת לתכנן ולעצב את פרטי הנגרות באופן אישי, אנחנו בזדקה הצלחנו להגשים את כל הבקשות איתם הגיעו אלינו המעצבים והלקוחות. 

גולת הכותרת של הבית נמצאת באזור הכי אינטימי: חדר הרחצה. לחדר הרחצה הראשי תוכנן ארון מיוחד במינו בצבע לא שגרתי- ירוק. הצבע הירוק משרה אווירה של רוגע, הרמוניה ושלווה. הארון תוכנן בעיצוב אישי, והחלוקה למגירות נעשתה בהתאם לרצון של דיירי הבית. חדר הרחצה הוא אזור בו ניתן פעמים רבות לשבור את הקו העיצובי הנקי והמוקפד ולנסות דברים חדשים – גוונים, חומרים ועיצובים. זהו האזור שבו רק אנחנו שוהים ולכן ניתן לעצב אותו בסגנון שונה וצבעוניות מיוחדת, גם אם הוא לא מתכתב עם הקו המוקפד שאר חללי הבית. 

שאלנו את מעצבי הפנים דדי ויפית ראובני מדוע הם בוחרים לעבוד עם זדקה בתכנון פרטי הנגרות שוב ושוב: "זדקה הם הספק המרכזי שלנו בכל נושא הנגרות, שירות, איכות החומר וכמובן האנשים שמולם אנו עובדים הם אלה שגורמים לנו לעבודה משותפת ארוכת שנים."

 לסיכום, לאחר תהליך ארוך ועוצמתי נבנה לו בית מודרני, מעוצב ומיוחד המתאים במדויק ללקוחות. אנו בזדקה מאמינים כי פרטי הנגרות צריכים להתאים במדויק לדיירי הבית ומזמינים אתכם אלינו – לתכנן את פרטי הנגרות לפרויקט הבא שלכם. מה תוכלו לתכנן ביחד עם לקוחותיכם? ארונות קיר, חדרי ארונות, חיפויי קיר עוצמתיים, ארונות אמבטיה, ספריות, שידות, נישות מיוחדות ועוד. בכל פריט ופריט ילך איתכם מעצב או מעצבת יד ביד, יתכנן, ידריך ויראה בדיוק את כל האפשריות הנתונות לפניכם.

 לתיאום פגישה באולם התצוגה >> zedka.co.il