Our magazin

מרקמים שונים וצבעים מנוגדים: עיצוב דירה מרהיבה בהרצליה פיתוח

בפרויקט זה המעצבת לאנה אנדרוסון תכננה דירת נופש על הים בהרצליה פיתוח, עבור זוג ושתי בנות קטנות. הקו העיצובי הנבחר לפרויקט הינו מודרני, תוך שימוש במרקמים שונים וצבעים מנוגדים, לפי בקשת דיירי הבית.

 צילום: אלעד גונן

לפרויקט תוכננו מגוון פרטי נגרות. כל הנגרות בפרויקט מיוחד זה נעשתה עם חשיבה רבה וירידה לפרטים קטנים על מנת ליצור פרטי נגרות מיוחדים המותאמים בצורה מדויקת לצרכי הדיירים.

במרכז חלל הסלון תוכננה ספרייה משולבת עם נישה עבור טלוויזיה ומולטימדיה. זאת לפי בקשתו של בעל הדירה, שאוהב מאוד לקרוא. הספרייה קושטה בפרטי אומנות פרי יצירתה של בעלת הדירה, אשר היא אמנית במקצועה.

הספרייה עוצבה בגווני אפור, תוך שימוש בגוונים בהירים וכהים גם יחד, ובשילוב של נגיעות צבע בורדו. בחלק מהמדפים שולבה תאורת לד נסתרת, היוצרת תחושת חמימות וביתיות. הספרייה מהווה פריט פונקציונלי, ועם זאת פריט עיצובי ייחודי, המושך את רוב תשומת הלב בחלל הסלון.

חלקה הגדול של הספרייה הינו מדפים פתוחים עבור ספרים וחפצי נוי, ובחלקה התחתון מקומות אחסון סמויים.

אחת הבקשות של דיירי הבית מהמעצבת הייתה ליצור מקומות אחסון רבים. לכן, לפרויקט תוכננו מגוון ארונות בגדים וארונות שירות ובמסדרון, כאשר כל הארונות בפרויקט בעלי דלתות נפתחות עם ידיות אינטגרליות, אשר מעניקות לחזיתות אלמנט ייחודי נוסף, ומדגישות את הייחודיות של הארונות.

על מנת ליצור תחושה של אווריריות בחלל ולמנוע תחושה של עומס, כל הארונות נצבעו בצבע אפוקסי זהה לצבע הקירות, ובכך נוצרה תחושה של זרימה בחלל.

 לחדר השינה של ההורים בחרה המעצבת ארון עם חזית מראה, לפי בקשתם של בעלי הדירה. המראה יוצרת תחושה של חלל גדול ומרווח, ובנוסף ממשיכה את הקו העיצובי המודרני. הארון המובנה צבוע בתנור בגוון לבן נקי, ומדגיש את השידה, ואת שאר הפריטים בחדר ההורים.

לחדר השינה של הילדות, תוכננה שידת מגירות צבועה בתנורה, בצבעים של טפט בסגנון פופ-ארט. השידה הצבעונית יוצרת אווירה נעימה ועליזה בחלל.

המעצבת לאנה אנדרוסון מספרת לנו: "בחרתי לעבוד עם זדקה בגלל מתן העבודה המדויקת והמקצועיות עבור הלקוחות שלי, שיתוף הפעולה, האמינות והשירות המצוין שאני מקבלת עבור לקוחותיי".