Our magazin

מלונדון לישראל: פרויקט משפחתי, מודרני וחדשני

אנו שמחים להציג בפניכם פרויקט חדש, בעיצובה של מעצבת הפנים תהילה גור.
הפרויקט הינו דירת נופש, אשר תוכננה עבור תושבי חוץ המתגוררים בלונדון, בתקופת הקורונה המאתגרת. כל תהליך העיצוב והתכנון בוצע כאשר המעצבת הייתה בישראל, ואילו הלקוחות נמצאים בלונדון.

חיפוי קיר שחור

צילום: אלעד גונן

"בתוך העיצוב המוקפד והשקט, רציתי ליצור קיר כוח עוצמתי, המכיל בתוכו קמין ונישה ייעודית עבור טלוויזיה, וכמובן שיכלול את פתרונות האחסון שהתבקשו על ידי דיירי הבית" מספרת לנו המעצבת. "היתרון הגדול בקיר מסוג כזה, מלבד היותו אלמנט עיצובי יפיפה, הקיר מספק פתרון אלגנטי להסתרת כבלי החשמל, והממירים המיוחדים אשר נדרשתי להכין להם מקום, ובנוסף לפרטים ייחודיים אשר הלקוחות מביאים מחו"ל כגון מערכות סאונד מיוחדות וכדומה."
לקיר הכוח בחרה המעצבת גוון שחור בשילוב עץ אקליפטוס, אשר יוצר מראה מודרני וחמים, ונותן תחושה של עושר מאופק.

על מנת לאזן את הגוון השחור של הקיר, תוכננו בחלק העליון של הקיר שני מדפים פתוחים, המהווים מדפים עבור פרטי נוי ו"שוברים" את הרצף השחור של קיר הכוח, ויוצרים עניין וייחודיות בפריט הנגרות.
בקיר המקביל, תוכננה מראה עם פיגמנט אפרפר על מנת לשכפל את תחושת הקסם אשר נוצרה בחלל, ולתת אשליה של חלל גדול יותר עם הנוף של הים.
אנו בזדקה מתכננים קירות כוח המשלבים אלמנטים רבים ובהם: נישה לטלוויזיה ומולטימדיה, מערכת אודיו, ארונות אחסון, מדפים פתוחים לחפצי נוי וכדומה.

קיר כוח הינו מגמה עיצובית אשר הולכת וצוברת תאוצה בעיצוב הבית, ואנו רואים אותו בכל מקום בבית – בסלון, במטבח, בחללים מרכזיים וגם בחדר השינה. זהו אלמנט עיצוב ייחודי, המשלב בתוכו כמה פונקציות, עומד בפני עצמו ויוצר ייחודיות בחלל בו הוא נמצא.
ניתן לשלב בקיר הכוח מגוון אפשרויות: החל מנישה לטלוויזיה ומולטימדיה, קמין, ארונות אחסון, ספרייה או מדפים פתוחים לחפצי נוי.

אם אתם מחפשים פריט נגרות שובר שגרה עבור חלל בבית שלכם, אם אתם מחפשים דרך לבטא את הטעם האישי שלכם או סגנון עיצובי, קיר כוח הינו פתרון מעולה עבור רהיט מיוחד ודומיננטי, אשר מלבד יופיו מעניק פונקציונליות וייחודיות בעיצוב הבית.
אנו בזדקה מתכננים קירות כוח המשלבים אלמנטים רבים ובהם: נישה לטלוויזיה ומולטימדיה, מערכת אודיו, ארונות אחסון, מדפים פתוחים לעציצים ופרטי נוי וכדומה.