Our magazin

מסכמים את שנת 2022: הפרויקטים שהפכו את השנה החולפת ליפה ומעוצבת הרבה יותר!

שנת 2023 כבר ממש בפתח, ולכבוד השנה החדשה אנו גאים להציג בפניכם את הפרויקטים הנבחרים שלנו בשנה החולפת– פרויקטים הכוללים פרטי נגרות מעוררי השראה, אשר פרצו גבולות והפכו את השנה הזו למיוחדת!

נגרות ייחודית בדירה מרהיבה בהרצליה פיתוח מבית המעצבת לאנה אנדרוסון | צילום אלעד גונן

"בחרתי לעבוד עם זדקה בגלל העבודה המדויקת והמקצועיות
עבור הלקוחות שלי, שיתוף הפעולה, האמינות והשירות המצוין שאני מקבלת עבור לקוחותי"

בפרויקט זה המעצבת לאנה אנדרוסון תכננה דירת נופש על הים בהרצליה פיתוח, עבור זוג ושתי בנות קטנות. הקו העיצובי הנבחר לפרויקט הינו מודרני, תוך שימוש במרקמים שונים וצבעים מנוגדים, לפי בקשת דיירי הבית. לפרויקט תוכננו מגוון פרטי נגרות. כל הנגרות בפרויקט מיוחד זה נעשתה עם חשיבה רבה וירידה לפרטים קטנים על מנת ליצור פרטי נגרות מיוחדים המותאמים בצורה מדויקת לצרכי הדיירים.

במרכז חלל הסלון תוכננה ספרייה משולבת עם נישה עבור טלוויזיה ומולטימדיה. זאת לפי בקשתו של בעל הדירה, שאוהב מאוד לקרוא. הספרייה קושטה בפרטי אומנות פרי יצירתה של בעלת הדירה, אשר היא אמנית במקצועה. הספרייה עוצבה בגווני אפור, תוך שימוש בגוונים בהירים וכהים גם יחד, ובשילוב של נגיעות צבע בורדו. בחלק מהמדפים שולבה תאורת לד נסתרת, היוצרת תחושת חמימות וביתיות. הספרייה מהווה פריט פונקציונלי, ועם זאת פריט עיצובי ייחודי, המושך את רוב תשומת הלב בחלל הסלון.

לפרויקט תוכננו מגוון ארונות בגדים וארונות שירות ובמסדרון, כאשר כל הארונות בפרויקט בעלי דלתות נפתחות וידיות אינטגרליות, המעניקות לחזיתות אלמנט ייחודי נוסף ומדגישות את הייחודיות של הארונות. על מנת ליצור תחושה של אווריריות בחלל ולמנוע תחושה של עומס, כל הארונות נצבעו בצבע אפוקסי זהה לצבע הקירות, ובכך נוצרה תחושה של זרימה בחלל. לחדר השינה של ההורים בחרה המעצבת ארון עם חזית מראה,
לפי בקשתם של בעלי הדירה. המראה יוצרת תחושה של חלל גדול ומרווח, ובנוסף
ממשיכה את הקו העיצובי המודרני. הארון המובנה צבוע בתנור בגוון לבן נקי,
ומדגיש את השידה, ואת שאר הפריטים בחדר ההורים. לחדר השינה של הילדות, תוכננה שידת מגירות צבועה
בתנורה, בצבעים של טפט בסגנון פופ-ארט. השידה הצבעונית יוצרת אווירה נעימה
ועליזה בחלל.

שילוב של שיש ועץ בדירת יוקרה מבית המעצבת פרי הדר | צילום: רגב כלף
"בחרתי לעבוד עם חברת זדקה בזכות המקצועיות והשירות האדיב. בפרויקט תוכננו ועוצבו מגוון פרטי נגרות ביחד עם זדקה."

הפרויקט מאופיין בקו עיצובי מודרני ועדכני, בשילוב של שיש במגוון צבעים, לפי בקשת הלקוחה. בתכנון ובעיצוב המעצבת שמה דגש רב על מקומות אחסון, נוחות ועיצוב מודרני.

לחלל המרכזי בבית, הסלון, תוכנן קיר כוח ייחודי אשר מהווה את מרכז תשומת הלב בחלל. קיר הכוח משלב נישה ייעודית עבור הטלוויזיה והאודיו, ובמקביל, מכיל מקומות אחסון נסתרים רבים. המעצבת בחרה ליצור ניתוק בין החלק העליון של קיר הכוח לבין חלקו התחתון, על מנת לייצר מקום עבור תאורת לד, הנותנת טוויסט ייחודי ליחידת הנגרות.

הספרייה אשר תוכננה לחלל הסלון, לצד קיר הכוח, הינה פריט נגרות מיוחד במינו, אשר מעבר להיותה פונקציונאלית ומכילה מקומות אחסון רבים, הספרייה הינה פריט דקורטיבי ועיצובי לכל דבר. הספרייה משלבת מדפים פתוחים עבור פרטי נוי ומשתלבת בצורה הרמונית עם קיר הכוח בסלון. כמו כן, היא משלבת תאורת לד נסתרת לתחושת אווירה חמימה בבית.

לחדר השינה תוכנן ארון בגדים מרווח ופונקציונאלי, המשלב חיפוי נגרות אגוז אמריקאי ואבן דמוי קלקטה. הקו העיצובי של הבית הינו מודרני ועדכני, המבוסס על פלטת צבעים של שחור, לבן תוך שימוש בעץ ושיש. הצבע אשר נבחר לארון הבגדים ממשיך את הקו העיצובי ומוסיף דרמטיות לחדר השינה.

בעיצוב חדר הרחצה, בחירת גוון הארונות נבחר בהתאמה לגוון גרניט פורצלן. הארונות תוכננו בפורניר אגוז אמריקאי, להשלמת המראה המודרני. לחדר הרחצה תוכנן ארון צף, אשר מתחבר בצורה הרמונית ליחידות הכיורים. בחדר הרחצה הנוסף, תוכנן ארון כביסה פונקציונלי, המכיל מכונת כביסה, מייבש, עמדת קיפול כביסה ומידוף לחומרי ניקוי.  

עיצוב דירת יוקרה בתל אביב מבית המעצבת גלית דיין רביב | צילום: אלעד גונן

"באמצעות היכולות והחומרים הייחודיים של זדקה, יצרנו מרחב נקי ופונקציונלי המהווה רקע ליצירות האמנות הרבות בבית."

בפרויקט זה, עיצוב דירת יוקרה בתל אביב עבור זוג חובב אומנות ומוזיקה,תכננה המעצבת את הדירה בקו עיצובי מודרני – מונוכרומטי המשמש כרקע ליצירות האמנות הרבות אשר שולבו בעיצוב הבית. בתכנון ובעיצוב המעצבת שמה דגש רב על מקומות אחסון, נוחות ועיצוב מזמין.

בתכנון הפרויקט, כל קירות הבית הוסרו והחציצה בין חדר השינה לחלל המרכזי נעשתה באמצעות קיר כוח דו צדדי, המהווה את מרכז החלל. מלבד קיר זה, תכננה המעצבת יחד עם חברת זדקה מגוון פרטי נגרות- החל מארונות אחסון, פריט נגרות בהתאמה אישית לחדר השינה, ועד לארונות בחדר הרחצה.

הקיר האקוסטי שתוכנן לחלל הסלון תוכנן כקיר דו צדדי. זהו קיר נגרות שחור, העשוי פסי עץ. הקיר הינו קיר מדיה שבו הוטמעו הטלוויזיה והפסנתר. בנוסף שילבה המעצבת בקיר הכוח גם קמין, מדפים פתוחים היוצרים מעין ספרייה עם תאורה נסתרת לפרטי נוי ומקומות אחסון נסתרים רבים. הארונות עשויים מעץ צבוע, ומחורצים במקצבים החוזרים על עצמם. הקיר ממשיך לכיוון המסדרון, ובחלקו הנוסף הוטמעו מכונת הכביסה ודלת הכניסה לשרותי האורחים. הדלתות אשר נבחרו הן דלתות מראה המעצימות את החלל ונותנות נפח נוסף ליצירות האמנות.

צידו השני של הקיר האקוסטי הינו הקיר של חדר השינה. בקיר זה הוטמעה הטלוויזיה אל מול המיטה. בנוסף, סביב המיטה תוכנן פריט נגרות ייחודי, ארון בגדים אשר חלקו העליון ארון, וחלקו התחתון מגירות. במקום שידות צד אותן אנו רגילים לראות בצד המיטה, תכננה המעצבת מגירה נשלפת המשמשת כשידת צד. ביחידת הנגרות הזו שילבה המעצבת תאורה סמויה ומראה, אשר מעצימים את הארון ומוסיפים לו ייחודיות.  לממ"ד תוכנן ארון גבוה הנועד ליצור מקומות אחסון נוספים עבור דיירי הבית. מתחת לארון יש תאורה המאירה על המדף המכיל אביזרים לנוי. 

מגוון פרטי נגרות לבית פרטי ברעננה מבית המעצבת יפית רותם | צילום: אלעד גונן

"בחרתי בזדקה כי רציתי לייצר עושר של חומרים, פרטים מורכבים כמו קירות סרגלים שהם דקורטיביים אבל גם פונקציונליים. הפריטים השונים בבית דורשים דיוק מירבי והתאמה מושלמת וידעתי שעם זדקה הכול אפשרי ולא יהיו מגבלות חומר ועיצוב."

בפרויקט זה, עיצוב בית פרטי ברעננה עבור זוג ושלושת ילדיהם, נדרשו שינויים רבים על מנת להתאים את הקו העיצובי של הבית
לדיירים החדשים. סגנון העיצוב הנבחר לבית הינו מודרני, עכשווי וצעיר, ועם זאת יוקרתי ומלא בסטייל. לבית תוכננו מגוון פרטי נגרות, החל מקיר כוח לסלון ועד ארונות לחדרי הרחצה.

 קיר הכוח אשר תוכנן בחלל הסלון כולל אלמנט נגרות ארוך ומלא אחסון לכל אורכו של הקיר. הפריט מהווה כאלמנט דומיננטי בחלל הסלון, וכולל נישה לטלוויזיה, הרבה ארונות אחסון (לפי בקשתם של הדיירים), ומשלב בתוכו גם ספרייה פתוחה לדקורציה וחפצי נוי.

חלקו העליון של הקיר מורכב מסרגלי עץ אלון. הבחירה בעץ לקיר הכוח נעשתה על מנת להוסיף אלמנט של חמימות לחלל המרכזי בבית, שכן הרצפה הינה רצפת שיש הנותנת מראה קר יותר. חלקו הימני של קיר הכוח הוא מעין ספסל בצבע שחור, שהוא המשך של הקיר ונמשך עד לפינת האוכל.

בכניסה לבית תוכננה יחידת נגרות המהווה ארון אחסון עבור תיקים ונעליים. חלקו של הארון הוא ספסל ישיבה, המשמש רבות את דיירי הבית. חלק נוסף של הארון הינו ארון חשמל, המוסתר מאחוריי הארון המעוצב. בפרויקט תוכנן חדר עבודה לבני הזוג, אשר לעיתים עובדים מהבית. לחלל תוכנן שולחן אשר יוצא מנישה ייעודית בתוך הארון, הכוללת גם מדפים לאחסון החפצים האישיים מלבד היותה של יחידת הנגרות פונקציונאלית ונוחה לעבודה, היא אסתטית ומעוצבת בהתאם לקו העיצובי של הבית כולו.