Our magazin

מסכמים שנה: הפרויקטים שהפכו את שנת 2023 למעוצבת וייחודית!

שנת 2024 בפתח, ולכבוד השנה החדשה אנו מתרגשים להציג בפניכם את הפרויקטים הנבחרים שלנו בשנה החולפת–  פרויקטים יחידים ומיוחדים, אשר הפכו את השנה הזו למיוחדת, חדשנית, ומודרנית!

דירת חלומות עבור דיירת בגיל השלישי: פרויקט מבית המעצבת אפרת דביר | צילום: שירה רוטקופף

"זדקה נתנה לנו מעטפת כוללת ומענה יצירתי גם לאחסון הפריטים הרבים וגם לנראות מרהיבה אשר מסתירה את מה הפריטים אותם אנו לא רוצים לראות ביום יום, ובמקרה האחר מציגה לראווה את הפריטים והאוספים המותאמים לתצוגה יום יומית". 

בפרויקט זה, המעצבת אפרת דביר תכננה ועצבה דירת חמישה חדרים ברמת גן, אשר הוסבה לדירת ארבעה חדרים גדולה ומרווחת. לפרויקט נבחר קו עיצובי נקי ומודרני, הכולל פלטת צבעים היוצרת חמימות ורוגע עם דגש על פרקטיות. לפרויקט תוכננו מגוון פרטי נגרות, החל מספרייה וקיר כוח בסלון, ועד ארונות בחדר השינה ובחדר הרחצה.

משחק בין מרקמים, גוונים ועץ: פרויקט מבית המעצבת מלי לוי | צילום: אורן עמוס

"הטבע חודר לבית ומשלב צבעים חמים וכהים של עץ הנמצאים בנגרות הבית ובחדרי רחצה, לצד גוונים בהירים של פשתן ואבן טבעית הנמצאים בריצוף הבית, בטקסטיל ובריהוט. המשחק בין המרקמים והגוונים יוצר עושר עדין והרמוני, שנעים לשהות בו, ויוצר תחושת רוגע ומרחב. כל הנגרות בפרויקט תוכננה ועוצבה על ידי זדקה. החל מארון היין המרשים הנמצא בחלל המגורים ומכיל אחסון ותצוגה של אוסף היין, דרך חדר הארונות, ארונות בגדים בחדרים, ארונות אמבטיה בחדרי הרחצה, מזנון לסלון ועוד."

 בפרויקט זה, המעצבת מלי לוי בחרה בעיצוב הבית קו עיצובי כפרי ופסטורלי, התואם את הכרמים והשדות סביבו. הבית, דו משפחתי הכולל שלוש קומות עבור זוג, עוצב עבור זוג צעיר, שני ילדיהם והכלבלב.  לפרויקט תוכננו מגוון פרטי נגרות: מזנון לחלל הסלון, ארון יין בעיצוב אישי,  חדר הארונות, ארונות בגדים בחדרים, ארונות אמבטיה בחדרי הרחצה, ועוד.

נגרות מודרנית בפנטהאוז יוקרתי: פרויקט מבית המעצבת רונית גולדפריד | צילום: שי גיל

"עם זדקה רמת הירידה לפרטים מאוד מדויקת, במיוחד כשיש ללקוחות הרבה מאוד פריטים שעל המתכנן להתחשב בהם. רמת הגימור באה לידי ביטוח בפרטים הקטנים והתוצאה מושלמת. הבחירה שלי היא לבית מתוכנן ומעוצב בנגרות עילית היא זדקה."

 את דירת הפנטהאוז ברמת השרון הפכה המעצבת רונית גולדפריד לדירת ארבעה חדרים מעוצבת ומרווחת. הדגש היה על מרחב מגורים גדול ונעים, המתאים לאירוח, וכולל מטבח פתוח, פינת אוכל מרווחת וסלון מפנק אשר פונים למרפסת הפנטהאוז. פריטי הנגרות שתוכננו לפרויקט זה כוללים ארונות בגדים, ארונות רחצה, ארון חשמל חכם, ספריות ושולחנות עבודה וכמובן את קיר הכוח המרכזי, המשלב בתוכו מיזוג אוויר נסתר, מסך טלוויזיה, מערכת אודיו, אחסון וחלקים פתוחים לחפצי נוי.

כשהטבע פוגש את עיצוב הבית: פרויקט מבית המעצבת רחלי בן אבי | צילום: שי גיל

"כאשר ילדי המשפחה התבגרו, הבינו בני הזוג שהתכנון הקיים אינו עונה יותר על צרכיהם והחליטו להגדיל את שטח הדירה הקיימת עם תוספת קומה עליונה ולתכנן חלוקה חדשה לחללי הבית בדגש על עיצוב ותכנון פרטי הנגרות." מספרת לנו רחלי בן אבי.

 בפרויקט זה, המעצבת רחלי בן אבי תכננה את הבית מחדש, כך שיתאים לצרכי הדיירים, לאחר שהילדים התבגרו.  הפרויקט ממוקם בקיבוץ חולדה, כאשר בדירה המקורית היו חמישה חדרי שינה, חלל מרכזי, שני חדרי רחצה, שירותי אורחים וחצר היקפית. בהתאם לבקשת הדיירים, כל הריהוט בדירה הוחלף והותאם לתכנון החדש. ההחלטה העיצובית הייתה להשתמש בחומרים טבעיים בלבד, ולכן נגיעות עץ האלון המולבן מורגשות בכל חלל הדירה, כאשר צבע הנגרות תואם את צבע הקירות של בבית.

אנו מצפים ומתרגשים לשנת 2024 העומדת בפתח, ומקווים שתהיה שנה שקטה ובטוחה, מלא בעיצובים ייחודיים ומרגשים!