Our magazin

מסכמים שנה עם הפרויקטים המובילים של זדקה!

שנת 2024 כבר פה איתנו, ולכבוד השנה החדשה המביאה איתה התחלות חדשות, אנו נרגשים להציג בפניכם את הפרויקטים הנבחרים שלנו לשנת 2024 – פרויקטים יחידים ומיוחדים, אשר הפכו את השנה הזו למיוחדת, חדשנית, ומודרנית!

פרויקט יחיד ומיוחד בשוהם מבית מון אדריכלים
"הגענו לזדקה מתוך היכרות מוקדמת ועבודה משותפת. בפגישתנו הראשונה הגענו עם תכניות מפורטות, הדמיות וגוונים מאופיינים לצורך הצעת מחיר. הלקוחות מאוד אהבו את התכנון והסגנון כמו כן גם המחיר עמד בציפיות."

צילום: אלעד גונן

ספריה א- סימטרית ללא גב

לפרויקט תוכננו מגוון פרטי נגרות מיוחדים ומעוצבים הכוללים חדר ארונות, ארונות אמבטיה, יחידת נגרות מרכזית לסלון, ספריה ועוד.

כל פרטי הנגרות עוצבו בסגנון מודרני ודרמטי, בדיוק כמו שאר הריהוט בבית, ובכך יוצרים המשכיות עיצובית ודומיננטיות ייחודית.

לחלל המרכזי תוכנן קיר כוח עוצמתי בגוון בהיר בשילוב עץ. היחידה כוללת נישה לטלוויזיה ויחידות אחסון נסתרות.

בסמוך לקיר הכוח תוכננה ספריה גדולה ומדוקקת עליה מונחים מגוון עצום של ספרים ופרטי נוי.

הספרייה נבחרה בגוון שחור בשילוב עץ, בחלוקה א-סימטרית, דבר המעניק ייחודיות ומגוון רחב בחלל.

נגרות מודרנית בפנטהאוז חדשני מבית המעצבת גלית דיין רביב
"אני חייבת לציין את זדקה בשאיפה לשלמות, בדיוק, באיכות ללא פשרות ובשרות יוצא דופן. מעבר לזמן שמקדישים לתכנון ולפרטים גם הקטנים ביותר -במהלך היצור  אני שותפה מלאה וכל פרט נשקל שוב במידת הצורך. ימי ההתקנה הם חוויה מעולם אחר-לאחר ההובלה מגיעים לבית מספר צוותים עבור כל אחד מפריטי הנגרות, צוות אחראי שמטפל בפריט ייעודית ותוך יומיים שלושה כל הבית מותקן ומושלם."

צילום: אלעד גונן

בכל פרטי הנגרות בפרויקט שולבו מספר חומרים וצבעים, ונוצר תחכום באמצעות שלוב חלקי נגרות סגורים וחלקים פתוחים ומאווררים.

בסלון תוכנן קיר טלוויזיה בהתאמה אישית. מעבר לעיצוב המרהיב של קיר כוח יש מקומות אחסון נוספים, קמין בחלקו התחתון של פריט הנגרות ומדפים פתוחים לכל אורכו.

לחדר הורים תוכנן ארון בגדים, בנוסף לחדר הארונות, בצבע רגוע ונעים. הארון בעל חריצים לפתיחה, התורמים גם לעיצוב המיוחד של הארון. בהמשכו תוכנן שולחן איפור תואם, המשלים את המראה המודרני והחם.

לחלל המסדרון תוכנן ארון מעילים ונעליים בצבע גרפיט, הכולל ספסל ישיבה ומדפים פתוחים  הפונים אל המסדרון הארוך.

המשרד הביתי תוכנן כולו בצבע גרפיט בשילוב שולחן גדול ורחב. נבחרה כוננית רחבה וספריה א-סימטרית בעלת אחסון סגור בחלקו התחתון.

נגרות מודרנית ופונקציונלית בפרויקט עבור רווק תל אביבי, מבית המעצבת מיטל כהן אהרון
"בפרויקט זה עמדה מולנו משימה אחת ברורה – הטמעת חווית ה"רווק התל-אביבי" בכל חלל וחלל בבית, על ידי עיצוב של דירת רווקים שלא יודעת גבולות. במהלך בפגישה הראשונה ביססנו את הקווים המנחים: הלקוח ביקש בדירה בעלת עיצוב "גברי", נוח ופונקציונלי שכיף לחזור אליה בסוף יום העבודה."

צילום: ערן תורג'מן

לפרויקט תוכננו מספר פרטי נגרות בהתאמה אישית ללקוח.

בחלל הסלון תוכננה ספרייה מרהיבה, המשלבת בתוכה קמין יפיפיה, מקומות אחסון נסתרים, נישה לטלוויזיה עם פתרון למערכות שמע מתקדמות ומדפים פתוחים לחפצי נוי. הספרייה עוצבה בקו נקי עם נגיעות חמות של עץ, בשילוב פורניר עץ.

ספרייה זו הינה פריט הנגרות הדומיננטי בחלל הסלון, ומלבד היותה נקודת הכוח בחלל, היא מאפשרת ללקוח את הפונקציונליות והנוחות שהיו כל כך חשובים לו.

בחדר השינה תוכנן פריט נגרות נוסף, קיר כוח המשלב גם הוא נישה לטלוויזיה ומערכות שמע, מקומות אחסון ומדפים פתוחים עבור פרטי נוי.

לקיר הכוח בחדר השינה בחרה המעצבת להשתמש בפורמאיקה דמוי בטון בשילוב נישות מפורניר עץ כהה, על מנת ליצור את העיצוב הדרמטי והגברי.

חדר השינה מציג נוף אורבני מרהיב לכיוון הים, לכן חדר האמבטיה המפנק (אמבטיה פריסטנדינג) עוצב ללא מחיצות כך שניתן יהיה להשקיף לים הכחול בסוף יום העבודה ולהירגע בניחותא. לחדר האמבטיה עוצב ארון אמבטיה, גם הוא בעיצוב אישי ובהתאמה מיוחדת ללקוח.

פרויקט המשלב נגרות מודרנית עם נגיעות חמימות מבית המעצבת רחלי בן אבי
"אני מאמינה שבית צריך להיות לא רק יפה אלא גם פרקטי,
צריך לשרת את מי שמתגורר בו ולכן בשלב התכנון אני נלחמת על תכנון מדויק ודואגת להרבה מקומות אחסון"

צילום: טל ניסים

חיפוי קיר שחור עם נגרות בהתאמה אישית

בסלון תוכנן קיר כוח, המהווה את נקודת השיא בחלל. קיר הכוח כולל נישה ייעודית עבור הטלוויזיה, יחידות אחסון, ומדפים עבור חפצי נוי. הארון עוצב בקו נקי, אוורירי ובצבע אפור בהיר עם נגיעות חמות של עץ אגוז ועץ שחור מחורץ- אשר יוצרים יחד מראה מודרני ומיוחד מאוד. לדיירי הבית היה חשוב לשלב ריהוט פרקטי בסלון, מכיוון שישנם ילדים קטנים בבית, לכן בחרה המעצבת ספה עם בד רחיץ ושתי כורסאות.

גם בחדר השינה של ההורים ערכה המעצבת כמה שינויים. בעקבות היותו של חדר השינה קטן יחסית, היה חשוב לתכנן את הנגרות בצורה מדויקת, על מנת שיהיו מספיק מקומות אחסון, אך במקביל לא ליצור הרגשה של עומס בחלל.

בתכנון המקורי היה חדר רחצה קטן וחדר ארונות קטן. המעצבת רחלי בן אבי בחרה להגדיל את חדר הרחצה על חשבון חדר הארונות, ובמקומו ליצור ארון בגדים בצורת ר' בעומק 60 ס"מ לתליית בגדים בשילוב דלתות מראה, ובחלק השני מדפים בעומק של 40 ס"מ בשילוב מגירות חיצוניות ומגירות פנימיות ונישה ייעודית לטלוויזיה.

חדרי הרחצה עוצבו מחדש בפרויקט: האריחים הוחלפו, ונבחרו ריצוף וכלים סניטריים אשר מתאימים לפרטי הנגרות ולקו העיצובי של הבית. בשני חדרי הרחצה שולבו ארונות אמבטיה מרחפים, על מנת ליצור תחושת קלילות ורוך, להם נבחר עץ מחורץ וחלוקה למדפים ומגירות לפי בקשת הלקוחות.