Our magazin

משחק בין מרקמים, גוונים ועץ: פרויקט חדש מבית המעצבת מלי לוי

כאשר אנו מתכננים ומעצבים פרויקט, חשוב לבחור לבית קו עיצוב, וכמובן גם פרטי נגרות, אשר תואמים את האזור הגיאוגרפי וסביבתו של הבית. בפרויקט חדש ומיוחד מבית המעצבת מלי לוי, הקו העיצובי הנבחר לבית הינו קו עיצובי כפרי ופסטורלי, התואם את הכרמים והשדות סביבו. הבית, דו משפחתי הכולל שלוש קומות עבור זוג, עוצב עבור זוג צעיר, שני ילדיהם והכלבלב.

צילום: אורן עמוס

"הטבע חודר לבית ומשלב צבעים חמים וכהים של עץ הנמצאים בנגרות הבית ובחדרי רחצה, לצד גוונים בהירים של פשתן ואבן טבעית הנמצאים בריצוף הבית, בטקסטיל ובריהוט", מספרת לנו מעצבת הפנים מלי לוי. "המשחק בין המרקמים והגוונים יוצר עושר עדין והרמוני, שנעים לשהות בו, ויוצר תחושת רוגע ומרחב. כל הנגרות בפרויקט תוכננה ועוצבה על ידי זדקה. החל מארון היין המרשים הנמצא בחלל המגורים ומכיל אחסון ותצוגה של אוסף היין, דרך חדר הארונות, ארונות בגדים בחדרים, ארונות אמבטיה בחדרי הרחצה, מזנון לסלון ועוד." מספרת לנו מעצבת הפרויקט.

לחלל הסלון תוכנן מזנון בעיצוב אישי, המשתלב בהרמוניה עם ארון היין הנמצא בצידו. ארון היין תוכנן ועוצב בהתאמה מושלמת לחלל. הוא משמש כקיר כוח עיצובי ומאפשר לאחסן בו יינות וכלים רבים. ישנה אפשרות לפתוח את דלתות הקונספטה בפתיחה מלאה לתוך הארון, ובכך נוצר משטח עבודה ומזיגה מואר ופונקציונלי. הארון משלב תאורת לד נסתרת, מדפים, אחסון נסתר ומקרר יין.

בקומת חדרי השינה תוכן חדר ארונות מדהים ביופיו, אשר תוכנן ועוצב לפי בקשת הלקוחה. חדר הארונות כולל מגוון פונקציות שהלקוחה ביקשה: אחסון רב, פינת איפור, מגירות נעליים ועוד. הארונות תוכנן בגוון לבן למראה נקי ואלגנטי, בשילוב עם ארונות בחיפוי מראה, על מנת ליצור תחושה של גודל ומרחב בחלל. להשלמת המראה הייחודי, ישנה נישה במרכז הארון, אשר נבחרה מעץ מודרני.

הארונות בחדרי ילדים הינם ארונות סגורים המשלבים תאים פתוחים לחפצי נוי ואקססוריז. הארונות עשויים מעץ צבוע בתנור בצבע לבן בשילוב גב עץ, מה שגורם למראה שיקי וייחודי.

כל הארונות בחדרי הרחצה תוכננו ועוצבו בהתאמה לריצופים שנבחרו לכלל חלל. בחדר הרחצה של ההורים, אשר רובו מחופה בגווני שיש שחור לבן, תוכנן ארון ענק מעץ אגוז על מנת ליצור תחושת חמימות לחלל. הארון כולל ארבע מגירות לפי בקשת הדיירים, עם ידית מיוחדת, להשלמת המראה האלגנטי והייחודי.

בחדר הרחצה של הילדים, תוכנן ארון בגוון אפור בהיר. הארון עשוי עץ מחורץ, אשר מתמזג עם הקירות האפורים בטקסטורת טרצו צבעונית, ויוצר מראה הרמוני ומאוזן בחלל. הארון כולל מגירות עם ידיות אינטגרליות, להשלמת המראה הנקי.

בחדר הרחצה של האורחים תוכנן ארון אמבטיה מעץ אגוז, בשילוב סרגלים.

אני בזדקה מזמינים אתכם להגשים חלום ולעצב את פרטי נגרות שיהפכו את הבית שלכם למושלם!