Our magazin

מתחילים מחדש: נגרות בעיצוב והתאמה אישית

אנו גאים להציג בפניכם פרויקט חדש ומיוחד מבית המעצבת פנינה רימון. כחלק מהפרויקט נעשה שיפוץ מאסיבי ועיצוב מחדש לבית מגורים קיים, עבור משפחה צעירה הכוללת זוג וארבעה ילדים. לקו העיצובי של הבית נבחר סגנון מודרני וחם, הכולל פרטי נגרות נקיים ואלגנטיים.

צילום: גלית קשטן

 לפרויקט תוכננו מגוון פרטי נגרות: החל מארון קיר ייחודי בסוויטת ההורים ועד לארונות אמבטיה בחדרי הרחצה: "כבר שנים שאני עובדת עם זדקה, כשיש תוצאות טובות, אני מרוצה, ולכן חוזרת לעבוד איתם". כך מספרת לנו האדריכלית פנינה רימון.

 לחדר השינה של ההורים תוכנן ארון קיר יפייפיה, המכיל נישה ייעודית עבור הטלוויזיה. הארון מכיל אחסון רב, ומשלב מתחת לטלוויזיה מדף פתוח עבור פרטי נוי, היוצר טוויסט עיצובי מיוחד בפריט הנגרות. הארון עשוי מפורמייקה, בצבע קרם עדין, המשתלב יפה עם גווני הקירות. הידיות נבחרו בצבע שחור, על מנת לשבור את פלטת הצבעים הבהירה.

גם לחדרי הרחצה בפרויקט תכננה המעצבת ארונות אמבטיה בעיצוב ובהתאמה אישית

לחדר הרחצה של ההורים, בחרה המעצבת בארון אמבטיה בצבע לא שגרתי- זהב נוצץ, לו התאימה המעצבת אריחים עם דוגמאות מיוחדות הכוללות נגיעות של צבע זהב המתאים לחללים מודרניים. זהו עיצוב מתוחכם, המספק צבעים הרמוניים המתבטאים בתפזורת של פריטי עיצוב.

ארון האמבטיה עוצב לפי צורכי ההורים, כך שיכיל מקומות אחסון רבים. בארון שולב מדף אחד פתוח לחפצי נוי על מנת ליצור טוויסט ייחודי בפריט הנגרות, כך שנוצר לנו ארון אמבטיה שהוא גם מעוצב ואלגנטי וגם פונקציונלי.

 בחדר הרחצה של הילדים, תכננה המעצבת ארון אמבטיה יפיפייה בצבע אופוויט. הארון עוצב לפי צרכי הילדים, כך שיהיה פרקטי ויכיל מקומות אחסון רבים. על מנת לתת טוויסט עיצובי לארון האמבטיה, אשר הוא מרכז החלל, תכננה המעצבת בחלקו התחתון של הארון גם מגירות לאחסון נסתר וגם מדף פתוח עבור חפצי נוי. ארון האמבטיה יוצר ייחודיות בחלל ומתכתב עם ארון האמבטיה אשר תוכנן לחדר הרחצה של ההורים.